|
הם לא. הם לא כפופים לנציבות שרות המדינה, הם לא כפופים לתקשי"ר. עצם הדיון הזה הוא מגוחך. אם אתה כבר מתעקש, אז אתה יכול להציץ בסעיף 01.024 של התקשי"ר ושם נאמר כך:
הוראות התקשי"ר אינן חלות על סוגי העובדים שחוק שירות המדינה (מינויים,) התשי"ט- ,1959כולו או חלקו, אינו חל עליהם, והמפורטים להלן, אלא אם נקבע במפורש, מכוח נוהג או מכללה, שהן יחולו עליהם; (א) סעיף 2לחוק שירות המדינה (מינויים,) התשי"ט-1959 1. עובדים במשרה שחוק הסמיך את הכנסת או ועדה מוועדותיה לקבוע לה, בהחלטה, את המשכורת הצמודה לה, או שהמשכורת הצמודה לה נקבעה בחוק
השרים נמצאים בקטגוריה הזו. כמו כן, לגבי משרות אמון אישיות נאמר כך: פרק משנה זה קובע את ההוראות השונות בנוגע לאיוש משרות אמון אישיות בלשכת: ראש הממשלה, שר, סגן שר ורב ראשי לישראל (להלן - "הנבחר)" - אם כן, אלה הם בקטגוריה נפרדת ואם התקשי"ר במלואו אינו חל על אלה שהם מעסיקים על אחת כמה וכמה אינו חל עליהם.
כמובן, מזלם של השרים הוא שאינם עובדי מדינה שהרי לו היו כאלה היו חלות עליהם המגבלות על עיסוק בפוליטיקה שחלות על פי חוק שירות המדינה (סיוג פעילות מפלגתית ומגבית כספים), תשי"ט-1959...
|
|