|
לא יודע. נתב"ג לא הושבת כולו בצוק איתן, לגמרי לא. החברות האמריקאיות שבתו, בריטיש איירוויז למשל (וכמובן אל-על) טסה כרגיל. כמה טיסות ביום דרושות לקיום הקשר השוטף בין ישראל לעולם בשעת מלחמה? כמה טיסות מטען בתרחישים כאלה ואחרים? מה קורה במצב שבו יש "טפטוף" מתמשך של טילים שגורם לעצירת הטיסות של חברות זרות במשך חודשים מרובים? אני לא יודע, אין לי שום נתונים על זה - בשביל זה יש גופים כמו המל"ל. אבל לדעתי אפילו רק לצרכים המינימליים ביותר אתה צריך טיסה יומית ל/מארה"ב ועוד אולי שתיים לאירופה, וכבר אתה צריך לפחות ארבעה מטוסים פעילים כדי לאפשר את זה. כדי לקיים את הפעילות הכלכלית והמדינית בתפקוד יציב אתה צריך פי כמה מזה.
|
|