|
||||
|
||||
לפי אותו אתר הרכבות הלא מהירות לוקחות 1:45 שעה. אני בחרתי את המהירות יותר, בהנחה שהן אלה שעוצרות בפחות תחנות. אם יש לך סימוכין אחרים, אשמח לראותם. |
|
||||
|
||||
אתה מתבלבל בין הרכבות דרך קרית גת ולוד (שעה עם שתי עצירות, שעה ו-13 דקות עם 6 עצירות בין באר שבע לתל אביב) ובין הרכבת דרך אשקלון וראשל"צ (שעה ו-43 דקות). בשעות העומס יש דרך לוד לסירוגין רכבות מאספות (עוצרות בכל התחנות) וחצי מהירות (עוצרות בשתי תחנות). בשעות השפל יש רק רכבות מאספות. |
|
||||
|
||||
הכי קצר שראיתי שם זה שעה ושש דקות (באר שבע אוניברסיטה לתל אביב השלום, שהיא התחנה המרכזית לפיזור בתל אביב), והיא מאד מאד נדירה (אחת לעשר רכבות לפי האתר). קיצור של שעה ושש דקות לחצי שעה זה בדיוק מה שייצור את ההבדל המשמעותי בין באר שבע לבין ראשון לציון וסביבותיה. |
|
||||
|
||||
אני מעדיף למדוד מתחנות הקצה (באר שבע אוניברסיטה ותל אביב ההגנה), כי הנסיעה בין תחנות עירוניות היא נורא איטית ולא תשתנה גם אם רכבות יוכלו לנסוע ב-300 קמ"ש במסילות הבין-עירוניות. חיפוש זריז באתר של רכבת ישראל מראה שלאורך כמעט כל היום יש רכבת אחת מאספת דרך אשקלון ואחת מאספת דרך לוד, ובנוסף, יש 6 רכבות חצי ישירות דרך לוד שעושות את הדרך בשעה. לו היו מורידים את העצירות בלוד ובקרית גת היו מפחיתים עוד 8-10 דקות מזמן הנסיעה. 6 ביום זה לא מאוד מאוד נדיר. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |