![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
5. בהתחשב במכונות יחסי הציבור שזה יוצר, אני לא בטוח שזה עדיף. ומעבר לעובדה שההכנסות מהכרטיסים מגיעות בשלב מאוד מאוחר ולכן המימון ליוצרים להפקה לא מגיע ישירות מהם. | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אני לא בטוח שירדתי לסוף דעתך - האם אתה מתכוון שסרטים ישראלים עושים יחסי ציבור טובים למדינת ישראל? אם כן, על סמך מה אתה חושב כך? ובנוגע להכנסות המאוחרות וחסרות הוודאות של הסרט - במה זה שונה מהשקעות אחרות? נניח - בניית קניון, הפקת משחק מחשב, או פיתוח תרופה חדשה? |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
יחסי ציבור שנדרשים כדי להביא קהל. התוצאה היא שעדיין בכל מקרה יוצר צריך לנסות לשכנע אחרים שהסרט של הוא סרט טוב. |
![]() |
![]() |
![]() |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
![]() |
© כל הזכויות שמורות |