|
||||
|
||||
זה היה 737-800 שהוא אחד הדגמים הבטוחים יותר, תאונה קטלנית אחת ל 10 מיליון טיסות תגובה 712529. קשה לי לקרוא לזה תכנון לקוי. ייתכן שדגם ישן יותר ופחות בטוח היה גורם ליותר הרוגים בתנאים דומים. לבטח תכנון דגמים חדשים יותר צריכים לקחת בחשבון תאונות קודמות ולהיות בטוחים יותר. יש דגמים שלא עשו תאונות קטלניות בכלל, כולם חוץ מאחד חדשים יחסית. |
|
||||
|
||||
לא אמרתי שזה ליקוי כי איני יודע. לא ברור כלל ממה שפורסם מה בדיוק קרה, והסברתי זאת. ברור לכל שאם מטוס פוגע בקרקע במהירות אנכית גדולה (כמו במטוס האתיופי) גוף המטוס לא יעמוד בעומסים. מה משמעותה של אותה "נחיתה קשה"? עד כמה הייתה רחוקה מנחיתה חלקה לכיוון ההתרסקות? ללא הפרטים האלה אי אפשר להכריע בשאלה הזאת. כתבתי שאני מקווה שאין ליקוי, כלומר שהנחיתה הייתה כה קשה, שאיש לא התכוון לתכנן גוף מטוס שיעמוד בנחיתה כזאת. |
|
||||
|
||||
אגב תגובה 713228 שבה פתחתי את הפתיל כוונה להתייחס לתזה שלך לפיה תקלות תוכנה קשות למציאת פתרון ולתיקון ואילו תקלות אחרות קלות ומהירות יותר לתיקון. דווקא לנושא שבגללו כתבתי את התגובה הזאת לא התייחסת. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |