|
||||
|
||||
כדי ללמוד איך הכלי יוצא צריך מדי פעם גם להכין כלי עד הסוף. |
|
||||
|
||||
רגע, כתובה בכתבה ראיית ה-CSI: על הכלים האלה, לפי המז"פ, יש הרבה טביעות אצבע של ילדים. זה עדיין משאיר את האפשרות של אטיוד קדרים שניתן לאחר מעשה כצעצוע לילדים. בנוגע לטענה שלך, אני לא מומחה בתחום - אינטואטיבית ההשערה שלך נשמעת לי אפשרית, ולאו דווקא יותר סבירה מההשערה של הארכיאולוגית שילדים עשו את זה כמשחק, וההורים שיתפו פעולה בצריפה. נכון שזו לא הדרך שהתרגלנו לחשוב ב"ארכיאולוגית", אבל עכשיו כשההשערה הזו לנגד עיננו, היא לא נשמעת לי עד כדי כך נועזת; אפשר לדעתי לקבל אותה כמתקבלת על הדעת (לא קרובה לוודאית, אני מניח שהיא לא מציגה זאת כך) גם בלי ראיות מאוד מוחצות. |
|
||||
|
||||
משחק או לימוד? באיזה גיל לומדים היום לכתוב? |
|
||||
|
||||
אני חושב, בלי לקרוא שום כתבה, שטביעות האצבע הן מלפני הצריפה. |
|
||||
|
||||
אני מניח אתה צודק. זה מתיישב עם שתי התיאוריות, לא? |
|
||||
|
||||
כנראה, אם כי יותר סביר בעיני שכלי שנבנה ע''י שוליה ייצרף לפני שהוא נמסר לילד כצעצוע , אחרת הילד עלול לקלקל משהו והכדר לא ילמד את כל מה שניתן ללמוד. שוב, בלי לקרוא את הכתבה הייתי מנחש שהילד והשוליה חד הם, כלומר שההתמחויות בזמנים הקדומים התחילו בגיל צעיר. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |