|
1. שליש מהנהגים, ולא שליש מהמכוניות. ואז יש לך שני נתיבים שנוסעים כמו קודם, ונתיב שלישי עם שליש מהנהגים ורק ששית מהמכוניות, מה ששומר עליו לא פקוק ומהיר. וזה במינימום של 2+.
2. הנתיב מעודד גם שימוש בתחבורה ציבורית, כי גם האוטובוס יגיע 20 דקות קודם.
3. אם הורדנו ששית מהמכוניות מהכביש כולם יגיעו יותר מהר כי הורדנו ששית מהמכוניות מהכביש כולו, ולא רק מהכביש המהיר. לדוגמה באיילון (שאין בו נתיבי קארפול) יעברו פחות מכוניות כך גם בצווארי הבקבוק של היציאות מאיילון בבוקר, ובתוך תל אביב במהלך היום, וכולם ירוויחו.
|
|