|
ראובן, כתבתי שהוא שמע על הגשושית; כתבתי "בקושי שמע", כי הוא לא יודע כמעט שום פרטים עליה. תיחקרתי אותו מעט על פרטי המסע, מטרות, הישגים - אין לו כמעט מושג. והוא באמת אינטליגנט. זה נקרא שהנוער מקבל השראה להתעניין במדע?
אני יודע שניתנו הרצאות רבות, ואכן בירכתי ושיבחתי את המרצים. ברמת התוצאה, האם זה העלה את המודעות ויצר עניין נוסף במדע? שאלה פתוחה.
אני מסכים שהמחדל אינו של אנשי הפרויקט, שכנראה עשו בכמיטב יכולתם לפרסם ולהסביר (בדיוק כשם שהם ניסו להסביר מה קורה ברגע הנחיתה, אבל התקשורת הישראלית הרדודה היסתה את דבריהם בפטפוטי סרק). נראה לי שכרגיל, מערכת החינוך היא זו שהייתה צריכה למנף את ההזדמנות הזאת, אבל המערכת הזאת עסוקה מדי... נו, את יודעים במה. בדיוק בזקיפת קומתם הלאומית של החניכים.
|
|