|
||||
|
||||
רציתי לתקן קצת את מה שאמרתי לגבי המעשה של מאיר הר ציון. במקרה הזה היה ראוי לשפוט ולהעניש למרות הנסיבות, ולא כפי שאולי אפשר להבין ממה שכתבתי. אבל כן נכון שבנסיבות אחרות שתיארתי המעשה היה חמור בהרבה ולא ניתן להבנה. |
|
||||
|
||||
מאיר הר ציון רצח אנשים שלא היו מעורבים בהכרח ברצח אחותו (שיצאה לה ''לטייל'' מחוץ לגבולות מדינתה בשטח עוין) וזה גם לא עניין אותו. באמת לא העמידו אותו למשפט כפי שראוי היה אבל אם אתה מדבר על טיפול בכפפות משי גם אלאור עזריה זכה לכך. |
|
||||
|
||||
ארז, כל פעם שנדמה לי שהתרגלתי לצורת המחשבה שלך אתה מצליח לזעזע אותי מחדש. ההערה שלך בסוגריים ממש מחליאה. |
|
||||
|
||||
שים לב שאת המילה ''לטייל'' הוא שם במירכאות. כי בעצם היא יצאה לתפוס ילדים קטנים כדי להשתמש בדמם לאפיית מצות לפסח. ושים לב גם שלא טרחתי להגיב על תגובתו זו. |
|
||||
|
||||
קראתי את ההערה שלו פעם נוספת - מה מחליא בה? זה נשמע לי כמו תיאור מדויק של המציאות. היא לא באמת יצאה לטייל מחוץ לגבולות מדינתה בשטח עוין? |
|
||||
|
||||
אז כנראה שלא הצלחת להתרגל כי התייחסתי לעניין זה במשפט האחרון של תגובה 630717 . שוטטות מעבר לגבולות מדינתך בשטח עוין אינו דבר תמים והיא בוודאי לא הייתה מי שלא הבין את מה שעשה. ולגבי הגדרת מה מחליא, מי שתוקף שוב ושוב את ארגוני זכויות האדם ומעולם לא מצא לנכון להתנצל על טעויותיו עונה להגדרה זו באופן מדויק. |
|
||||
|
||||
אתה מחפש טעמים להצדיק אונס ורצח, ואידך זיל. |
|
||||
|
||||
ממש לא. אני מראה ש: א. כאשר מתלהמים כהרגלנו על המחבלים צריך לא להסתיר מה הביא לכך, גם אם זה נוח לנו. ב. פעולת התגמול הפרטית של מאיר הר-ציון אפילו לא התעניינה מי היו הרוצחים האמיתיים. אם אגיד למי דומה תפיסת המוסר הזו, יגידו לי "גודווין". |
|
||||
|
||||
ודבר נוסף: כמה אנחנו מרחמים על נאנסות כשזה נעשה בחילול טוהר הגזע. במקרים אחרים אנחנו פחות מתחשבים. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |