|
||||
|
||||
או בניסוח המתבקש - כדי שמדינה תשנה את עקרונות היסוד שלה, צריך קודם לערוף כמה ראשים. |
|
||||
|
||||
הציוד הנדרש כבר כאן, למי שממש רוצה לאבד את הראש. |
|
||||
|
||||
לצפות ממנו גם לנקות את השאריות לאחר מעשה - זו כבר ממש חוצפה. |
|
||||
|
||||
מזכיר לי שאת הגיליוטינה לניירות הכרתי הרבה לפני שלמדתי על המכשיר המקורי, שנתן לציוד המשרדי החביב את שמו. |
|
||||
|
||||
מכשיר משובח, רק צריך להיזהר על האצבעות. קול הגזירה המתכתי שהוא השמיע לא היה מבייש שום להב סמוראי בסרט של טרנטינו. |
|
||||
|
||||
בטרם הפיכת הסאונד לדיגיטלי היו באמת כל מיני פתרונות יצירתיים לאפקטים בסרטים, בעיקר מצוירים |
|
||||
|
||||
אני זוכר לטובה את סאונד רובי הלייזר של מחלמת הכוכבים הראשון, שנעדה בערך ככה1, בהקשה על כבלי מתכת. 1 לא מצאתי קישור לסרטון המקורי |
|
||||
|
||||
הקול של חללית(?) הקרב טאי זה שילוב של צרחות פילים וחריקות צמיגים. |
|
||||
|
||||
אם ייצא לך לבקר באולפני יוניברסל בלוס אנג'לס תוכל לראות הדגמות חיות של יצירת אפקטים באמצעים פשוטים להפליא בהשתתפות הקהל. |
|
||||
|
||||
הייתי, לפני שנות דור. האטרקציות המרכזיות היו המתקנים של אי.טי., בחזרה לעתיד ופארק היורה (המקוריים כמובן). אפילו עשיתי את ''האיש הנופל'' עם מסך ירוק, אבל אני לא כל כך זוכר את הסדנה הזו של האפקטים. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |