|
||||
|
||||
מה ראיתי: 1. המבט של נהג הבטיחות היה על הכביש רק 25% מהזמן. 2. לא נראה שהמערכת ביצעה נסיון התחמקות או בלימת חירום אפילו בשניה האחרונה, כאשר לעין אנושית היה כבר ברור מקרה החירום. בלימת חירום, אפילו במשך שניה אחת, לא היתה מונעת את התאונה אבל היתה עשויה להפוך אותה ללא-קטלנית. זה באג רציני. |
|
||||
|
||||
ובנוסף: - לא מעבר חציה ולא נעליים, היא חוצה באמצע כביש מהיר ולא מואר. - משהו מוזר בפנסים של הרכב, נראה שהם מופנים כלפי מטה ו/או שהטווח שלהם קצר, ואז הולכת הרגל נראית רק בשנייה האחרונה. בזמן כזה גם נהג אנושי לא היה מספיק להגיב. - נהג ה"בטיחות" נראה כזה dude. |
|
||||
|
||||
מכונית אוטונומית צריכה בכלל תאורה? הליידאר ושאר החיישנים שלה לא אמורים לעבוד גם בחושך? מזה ומזה נשמע לי שכן. |
|
||||
|
||||
ומדוע רכב אוטונומי צריך הגה? פנסים יכולים להעיד על שימוש במצלמה/ות. |
|
||||
|
||||
הפנסים הם לא רק כדי לראות בחושך אלא גם כדי להראות בחושך (או בדמדומים, בערפל, באובך, בגשם...) |
|
||||
|
||||
ברור. חשבתי שהטענה היא שהמחדל של המכונית כאן הוא שהיא לא ראתה את הולכת הרגל, לא שהיא לא נראתה להולכת הרגל. אבל נכון, גם זה. |
|
||||
|
||||
אחמ אחמ, לא היית מעדיף שהמכונית האוטונומית שנוסעת מולך בלילה תדליק פנסים? עד כמה שידוע לי, המון אלגוריתמים מסתמכים בשעות היום על תאורה. וגם אם בלילה יש עזרים נוספים, הייתי מניח שהם לא תחליפיים לגמרי לתאורה, ואולי לא באותה רמת דיוק וזיהוי. מצד שני, לא ברור לי בכלל שדרישת הבסיס ממכונית אוטונומית צריכה להיות לראות דברים שנהג אנושי לא רואה. כמו למשל לראות בלילה בלי פנסים. |
|
||||
|
||||
וכמובן שגם מכוניות אחרות (גם לא אוטונומיות) צריכות לראות את הרכב (האוטונומי) בלילה. |
|
||||
|
||||
Lidar טיפוסי אינו מבחין טוב (או בכלל) בגוונים ולכן אינו רגיש לקווי נתיב ולשילוט, בוודאי שלא לרמזורים. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |