|
||||
|
||||
אני לא בטוח. יתכן שזה אופן הפעולה התקין של מערכת השפיטה האנגלית: ענישה מחמירה וחנינות נדיבות. לראיה, אלאור עזריה הבריטי שנידון למאסר עולם ועכשיו ניחון ושוחרר. יש אכן סקטור כזה של מתחכמים וסחטנים בתחום הנופש, גם בישראל. נדמה לי שיש סקטור הרבה יותר גדול של צרכנים שעצם הטרחה של תלונה בדיעבד על מוצר/שירות פגום היא חלק משמעותי של הפגיעה והם מעדיפים להשליך את המוצר הפגום לפח. השאלה היא איך שוקלים בישראל את הטרדנות/סחטנות של הלקוחות מול הרשלנות/רמאות של הספקים. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |