![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
לפי מה שאני קורא כאן וכאן, הבסיסט ב"ברחוב הנשמות הטהורות" הוא אודי קדישזון. יש שיר אחר של להקה צבאית, כמעט בדיוק מאותה התקופה, שאני יותר מתרשם מנגינת הבס בו - "פרחים בקנה" של להקת התותחנים. תקשיבו לבס בפזמון. | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
יפה! אחד הפערים הגדולים בהיסטוריה בין איכות תפקיד הבס למתועבות השיר. | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
והנה עוד שיר מאותה התקופה (אפילו עם אותו דודו ברק מאחורי המילים) ועם תפקיד בס יוצא דופן: "חופשי ומאושר" של אילנית. רק שהפעם מדובר בנגינת בס זוועתית במיוחד, אולי הכי גרועה שאי פעם שמעתי בהקלטה רצינית. | ![]() |
![]() |
![]() |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
![]() |
© כל הזכויות שמורות |