|
גוגל נוקטת כיום בפופוליזם או רידוד התשובות ומציפה דברים שמחפשים רוב האנשים רוב הזמן בגלל פילוסופיה תאגידית שאפשר לתמצת ב-יותר, תמיד והכל. כשמישהו מחפש מידע שחשוב לו הוא עלול למצוא את עצמו בדף 12 וגם 70 כי פחות אתרים משתתפים בחינגת המידע בכל תחום. לדף עמוס מידע איכותי יש פחות סיכוי להשתתף בחינגה כי רוב האנשים לא יקראו מאמר של 3,000 מילה (מלבד איילים) ויעדיפו כתבה של 500 מילה באחד הפורטלים.
הסתפקות בתוצאות ראשונות לא תשקף בהכרח את הפופוליזם כי ההבדלים קטנים יותר בצמרת. בגדול, ערך מנוע החיפוש נובע מהמניע של המחפש ורמת המידע הקיימת בתחום. מכיוון שדין חיפוש כרטיס להופעת רוק לא דומה לחיפוש אחר אטם לפתח צוללת רצוי לפתוח את ההשוואה או לחפש מבחני ערך שהתפרסמו בעבר.
|
|