|
||||
|
||||
כתבתי בצורה ברורה: קיומו רגולטור נדרש בדיוק במקרים כאלה, -כשמדובר בסכנה לציבור הרחב. התקינה בכ.אשראי יעילה, בטח לעומת הג'ונגל שבעידן הקודם. אבל ההתנהלות מלמדת שלא מאהבת האבטחה, הפרטיות, הראוי והמוסרי פועל התאגיד- אלא מאילוצים ושיקולים כלכליים. אפשר לייצר מכוניות אניות חלליות ומטוסים בטוחים בהרבה וגם תוכנות ומערכות הפעלה אבל זה לא מעניין את מקבלי ההחלטות. כלל לא אכפת להם. כל עוד לא מדובר בנזק שמשפיע על התאגיד (פחות רווחים) חור אבטחה אינו שיקול. הרווחים ייפגעו אם וכאשר ציבור יבין עד כמה התאגידים רעים ומזלזלים בתפקידם הציבורי. הציבור מתקשה להבין כל עוד העיתונאים שותקים. וכך בגלל הכשל האינפורמטיבי ערכי מהותי הגענו למצב של חורי אבטחה, דליפת פרטיות ורכב פרטי שמגיע למהירות שבה אינו מסוגל להגן על אחרים ולא על הנוסעים. עלויות הייצור הם לא השיקול העיקרי אלא הרווחים. לא אתה אבל נניח השכן שלך? הוא יקנה רכב אם הוא יעלה פי 3 וגם פי 4 כי הוא צריך וכנ"ל לגבי מערכת הפעלה, נורה, נייר טואלט ובית. אנשים משלמים על חתונה 100-300K כי הרגילו אותם שאי אפשר להתחתן עם בורקס ופטל אז לשלם על תחנת עבודה אמינה ובטוחה שבה אתה משתמש כל יום 25,000- וכפרט כשאין אלטרנטיבות? ברור. בלי למצמץ. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |