|
||||
|
||||
הכל סוכר. ל"כלכליסט" נודע כי שבועיים לאחר הקמת תת־הוועדה להגבלת פרסום מזון מזיק ב־29 בינואר, שעל מינויה החליט מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב – הצליח איגוד הפרסום להתברג אליה ולהשפיע על פעילותה. מדובר בהישג משמעותי עבור חברות המזון שהפרסום לבני נוער מהווה כלי מהותי לשיווק מוצריהן....ענף הפרסום לבני נוער מגלגל מאות מיליוני שקלים בשנה, והשיווק נעשה בין היתר ברשתות חברתיות, שבהן לא קיים פיקוח על התכנים." |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |