|
||||
|
||||
האביר כבר ענה על חלק מההיבטים. אני רוצה להתייחס לשאלה העתידית לאור ההווה. נתחיל בהסכמה על כך שבאזורי התעשיה הכי חמציציים אין פקקים: משגב, תפן, קיסריה, פלמחים, ברקן, מישור אדומים, קרית גת, אפק, רמת חובב. נמשיך בעובדה שרכב פרטי לא מפחיד את הישראלים ונסיים בהגדרת הבעיה. לטענתי הבעיה היא הפקקים שנולדו מתכנון לקוי או במקרה שלנו העדר תכנון. הבעיה איננה רכב פרטי ופתרון התחב"צ הכי טוב ויעיל (רכבת תחתית מסועפת שמתקתקת מליונים כל בוקר) לא יעשה עליה. לא בקרוב ולא בעתיד. יהיה משהו, מכן אב לא כמו בלונדון ניו-יורק ופריז. נשארנו עם עיר סגורה לרכב פרטי ואוטובוסים אבל מעומס מסויים גם נסועת אוטובוסים תיפקוק ותיפקק כך שתחבורה ציבורית לא רלוונטית כפתרון לכל מצב וסיטואציה. אפילו הממשל הציוני מנסה לשכנע יזמים לבצע עוד מהפלא (אך נתקע בפקק הפוליטיקה והשחיתות). לכן אני לא מבין מה כל כך רע לשכפל עוד עשרות אזורי תעשיה חמציצים ולהוריד מתל אביב את הלחץ שכולם מסכימים שיילך ויגבר. 2. כולנו סמוכים ומשוכנעים שרכבת ישראל תעשה כל טעות אפשרית בכל נושא כולל, מיקום התחנות, הקווים, הציוד, הביטחון, התחזוקה וכו'. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |