|
||||
|
||||
כי זה האלף-בית של תכנון עירוני. אחרת יהיו לך1 חלבלובי-יוספים פקוקים בבקרים, שבהם כו-לם יוצאים מהישוב בבוקר, עובדים במקום אחר, חוזרים בערב, יוצאים שוב, חוזרים בערב, בעוד שתכנון עירוני טוב, היה ממקם את העבודה ליד המגורים ליד מקומות הבילוי. הי - זה קורה בתל-אביב. אולי בגלל זה כולם רוצים לגור בתל-אביב. הי - זה לא קורה במודיעין. אולי בגלל זה אנשים פחות רוצים לגור במודיעין. אולי בגלל זה מחירה של דירה מעפנה בתל אביב הוא 4 מליון. ואולי העסקים שממוקמים בתל-אביב ממוקמים בה כי הם יודעים מה טוב להם, ולא בגלל שאין במחלף יבנה מבנה מתאים. למחלף יבנה, הבת-ימי שלך יצטרך לנסוע ברכב, או לקחת אוטובוס לרכבת + רכבת + אלא אם העבודה תמוקם ישר באזור התעשייה שם ליד - לחכות לחבר מהעבודה שיעשה לו טובה ויאסוף אותו מהרכבת, כי אוטובוס תדיר מהרכבת לאזור התעסוקה אין, כי ממילא כולם מגיעים עם רכב, וכולם מגיעים עם רכב, כי ממילא סיוט להגיע ברכבת כי אין אוטובוס2. ואין הצדקה לאוטובוס, כי הוא אוסף אנשים רק מהרכבת לאזור התעשיה וחזור, ולא עובר במקומות אחרים - בניגוד למה שקורה כשהרכבת ממוקמת בתוך העיר. כיום, הבת-ימי שלך עולה על קו 1. ואם היהודים לא יודעים, אז ניקח את מי שכן יודע. 1 בעצם יש כאלה ויותר מדי. 2 הייתי בראיון עבודה בפארק תעסוקתי חביב שכזה, שממוקם באמצע-שומקום במקום בתוך העיר. ממש כמו שאתה אוהב. באמת יש לשם רכבת. כלומר, יש רכבת-לליד. פאתי מודיעין. תענוג להגיע לשם, 20 דקות ברכבת ואתה שם. רק חבל שלפארק התעסוקתי עצמו אתה צריך או ללכת 50 דקות ברגל, או לחכות לחבר שיקח אותך. כי אוטובוס אין. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |