|
||||
|
||||
ואתה מסכים? מתנגד? >>>ערכתי, אתה צודק. מסכים ומסביר: "כך אני (וחלק ניכר מהציבור) מגדיר (בלי קשר למלחמה התודעתית בין המחנות) את האנטישמיות החדשה... כשהמחנה יפסיק לטעון לאשמה ויתחיל לבקר באופן ענייני, ישר ומדוייק -הטענה שמדובר באנטישמיות תתפוגג." לי זה לא נשמע הגיוני. >>אבל ברור לך שהגדרת האנטישמיות החדשה מקובלת על הרבה אחרים (ויקי תעזור). גם אני טוען שכדאי להבדיל בין ביקורת (או אפילו שנאה) למדינת ישראל לבין אנטישמיות,.. >> זה ההבדל בין הישנה לחדשה. האנטישמיות כלפי היהודים לבשה את שנאת המדינה כחליפה לגיטימיציה לאירועים בינלאומיים. ....אבל אני לא מקדם שום האשמה. מה הטענה כלפי? >>> אתה ואני וכל היהודים והגויים יכולים לבחור: להתנגד לאנטישמיות החדשה, לקדם אותה, להתעלם ולהכחיש את קיומה. הארץ לדוגמא מקדם אנטישמיות. לא טענה, ציפיה- ומופיעה בהמשך. קשה לי לקבל את זה. אילו לא היינו יהודים אלא נניח דרוזים האם לא היו מאשימים אותנו? היהדות שלנו עושה את ההבדל אצל המאשימים? >>> אם תבלה שעה בשבוע במשך שנה באתרים כמו MEMRI או Palestinian Media Watch או אתר מידה, תבין את הקשר (ציפיה). יהדותנו מאפשרת לדמות אותנו לעכברים, קופים חזירים ומה לא...ובכך להצדיק את הדברתנו כמזיקים חסרי צלם אנוש. אתה יכול לטעון שנוצרים לא משתמשים בטרמינולוגיה שכזאת וזה נכון. הם בסה"כ חברו לערבים המוסלמים בגיבוש תיאוריות נוסח הפרוקטוקולים וממשלת זדון יהודי עולמית. את הדרוזים קשה להאשים בהובלת וולסטריט והוליווד, לצערי. איך הגעת למסקנה הזו? יש לה בסיס אובייקטיבי כלשהו כך שגם אני אוכל להגיע לאותה מסקנה? >>> כן. 93% מהפלסטינים, 50% מהמוסלמים ו- 25% מהנוצרים לוקים באנטישמיות (לפי מדד האנטישמיות). רוב הטיעונים בשיח מושמעים מהצד הנוצרי והמוסלמי ומכאן אפשר להתווכח על הדיוק, לא על המסקנה. אני משער שאת היחס בין הנוכחות הציונית בשיח אפשר לספור ולמדוד כדי לזקק את האחוז הנדרש אבל טרם הספיקותי (גם מפני שלא משנה אם מדובר ב 99% או ב-94% מהמקרים.) |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |