|
||||
|
||||
אני לא אומר שאתה טועה. אני פשוט מתקשה להבין מה אתה חושב שהתקשורת עם האג׳נדה מנסה להשיג. הרי אם למועמד יש מספיק ערוצי תקשורת שמשמשים לו כפלטפורמה לגיוס בוחרים (הוא לא מושתק), איך ערוצי תקשורת עם אג׳נדה נגדית אמורה להרויח מפרסום מכוון של מדגמים שמקטינים את הסיכוי של המועמד הלא רצוי מבחינתם? אתה עצמך רומז שזה לא עוזר להם. איך אני ואתה מבינים שאופטימיות יתר עלולה להקטין turnout של הצד שלהם והם לא מבינים זאת? |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |