|
||||
|
||||
אתה טוען שספרי נבואה נכתבו עד סוף ימי בית שני. אבל החכמים שכתבו את מעשה תנורו של עכנאי קבעו כי הנביא האחרון היה הנביא מלאכי והנבואה פסקה זמן קצר לאחר בניין בית שני. אם כן, אתה בא לפרש את סיפור תנורו של עכנאי בדיוק ההיפך מאלה שכתבו אותו - שזה מאוד יומרני מצידך. מעבר לזה, על מה אתה מסתמך כשאתה קובע שאותם ספרים שנכתבו עד סוף ימי בית שני, הם ספרי נבואה? על סמך טענותיהם של הנוצרים? |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |