|
||||
|
||||
רק דבר קטן - כמובן שבתל-אביב, שרוב נוסעי הרכבת באים אליה לעבוד ומשאירים את הרכב בפריפריה, אין צורך במגרש חנייה ענק. ומגרש חנייה ענק בבאר שבע זה לא ממש קשה. אפילו אם מתעלמים מהמלעיזים שאומרים שיש כבר כזה - קוראים לו באר שבע ;-) |
|
||||
|
||||
רק דבר קטן - כמובן שבתל-אביב, שרוב נוסעי הרכבת באים אליה לעבוד ומשאירים את הרכב בפריפריה, אין צורך במגרש חנייה ענק. _________ במדינה עם אוכלוסיה מבוזרת כהלכה חלק מאנשי גוש דן יעבוד באריאל, באר שבע ויקנעם. מה לעבוד בחוץ? כי המדינה תגמלה את המעסיק, המועסק שעובד מחוץ לפקק. כיום ברוב המקרים אין פתרון כולל שמאפשר להחנות את הרכב (בעלות סבירה) להשתמש ברכבת ואחר כך לתפוס אוטובוס או מונית. |
|
||||
|
||||
א. כבר היום יש חניון לא רע ליד רכבת מרכז. ב. תושב גוש דן יכול להגיע לתחנת הרכבת המהירה ברכבת הקלה. שלא כמו תושב יקנעם או באר שבע. ג. אני לא אהיה מופתע אם תוך חמש עד עשר שנים המכונית של תושב גוש דן שתיקח אותו לרכבת המהירה, תחזור בעצמה לחנייה הפרטית שלו. ועל הדרך, תיקח כבר מהרכבת תושב באר שבע לעבודה שלו. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |