|
||||
|
||||
אין לי מקור נתונים מלבד הפקוקים שבחברי שטוענים שהסיוט בבוקר מקדים ומחריף מדי שנה. אני זוכר שאפשר היה לצאת מראשון או רעננה בשבע ולהגיע ב-45 דקות לטאצ'דאון בצנטרום של הגוש. בני הגוש מבלים למיטב ידיעתי למעלה מ-10 שעות שבועיות בפקקים ומדובר בגידול של כ- 25% תוך 15 שנה. אם תוסיף את גידול האוכלוסיה הגושית וכמות הרכבים החדשים לעומת סוף שנות האלפיים ותקבל תוך עשור פקק כלל גושי רציף מ 06:30 ועד 20:00. נסה להשוות בין הגידול בנסועה, אוכלוסיה וכלי הרכב לקצב גידול הדרכים ושיפור התחבורה הציבורית ואלוי תוכיח שיהיו פחות פקקים בגוש דן. אני חושש שתגלה תמונה קודרת וגושית למדי. |
|
||||
|
||||
אה, זה ברור - התחבורה פה מבוססת רכב פרטי. גם הפקקים בכניסה ללונדון, ניו יורק וברצלונה קשים מאוד אבל להם יש אלנטרנטיבה. |
|
||||
|
||||
טענתי שצריך לפזר את מרכזי האוכלוסיה בישראל באופן הומוגני יותר. אם התשובה לבעיית הפקקים היא לפקוק את גוש דן לחלוטין כנראה שהרעיון כאן: תגובה 679796 רלוונטי משחשבתי. גם אם אאמץ לרגע את האג'נדה האנטי-ציונית שדוגלת בניתוק היהודים מאדמתם וריכוזם במקום צפוף, כדאי קודם לפתור את האתגר התחבורתי רק ואז "לפתח את הצפיפות". צפיפות לא מולידה פתרונות אלא רק מעכבת ומסבכת את המצב. |
|
||||
|
||||
OECD: כבישי ישראל הם הפקוקים ביותר מבין מדינות הארגון. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |