|
||||
|
||||
מראש לא צריך להחיל את הנורמות הפסולות הללו גם על מחבלים. הרי זו הטענה של אנשי זכויות האדם: אם מחילים אותם על נתינים ערבים, זה יוצר תקדים שמביא לכך שבהמשך הנורמות הללו יוחלו גם על אזרחי המדינה (או כמו שזה מבוטא בסיסמה הידועה: הכיבוש משחית). |
|
||||
|
||||
אני חושב כי הדרישה לשיויון מלא בכל תחום ובכל מצב - לא רק מופרכת, אלא גם פסולה ערכית. אבל לא רציתי להתעכב כאן על עצם הטענה של אנשי זכויות האדם, אלא על הצביעות שלהם. הם בעצמם מחילים את הערכים שלהם רק על מי שמתאים להם, ועל אחרים לא. ואם הם מחילים גישה חיובית באופן סלקטיבי, למה לאחרים אסור? על אחת כמה וכמה: אם הם מחילים גישה חיובית באופן סלקטיבי רק לאויבים, למה לאחרים אסור להחיל גישה חיובית באופן סלקטיבי רק לאחים? |
|
||||
|
||||
את הטענות הללו כבר השמיעו ממזמן. אפשר להפעיל גישה סלקטיבית רק לאחים. אבל מתישהו אתה (או מישהו שמספיק חשוב לך ממנו) לא תימנה עם האחים1. מעבר לכך, אם2 כל מי שתוקף את גופי הממלכה הוא בוגד, הרי שגופי מתנחלים שונים הם כבר מזמן בוגדים וראויים ליחס של בוגדים. 1 לדוגמה: חרדים שלא משרתים בצבא. לך תדע מה יהיה בדיוק בעתיד. 2 ואני לא טוען שזה מה שצריך להיות. |
|
||||
|
||||
ולטענות כאלה עניתי מזמן. הגלישה הבלתי מבוקרת הזו יכולה לקרות רק אצל שמאלנים פוסט מודרניים שכל הגדרה יכולה להתאים לכל דבר ולכל אחד. האדם הממוצע לא יתבלבל בדברים אלה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |