בתשובה לאביר הקרנפים, 24/05/16 23:42
אני ואתה נשנה את האולם 677680
אתה מוזמן להביא לי נתונים
אני ואתה נשנה את האולם 677693
כביש מס' 1. כביש מס' 9. כביש מס' 38. יש עוד כביש רוחב דומה ל-‏431 שגם הוא בהליכי סלילה ופיתוח מואצים.
בכל המדינה רואים את העבודות הענקיות האלה.
בעניין הרכבות, שיש לי עליו הרבה ביקורת, יש את הרכבת בתל אביב ושיפור מסלול הרכבת בירושלים.
היה את המעבר לרב-קו ולאחר מכן את הרפורמה בתחבורה הציבורית.
אני ואתה נשנה את האולם 677715
כנראה שלא הסברתי את עצמי כמו שצריך.
כשאני מזמין אותך להביא נתונים אני מתכוון לנתונים ברי השוואה.
למשל- אם אתה טוען שבתקופתו של השר כץ היתה תנופה בסלילת כבישים אתה מוזמן להביא נתון מספרי בר השוואה. לדוגמה - בשנים X עד Y נסללו Z קילומטרים כביש, כפליים מתקופה מקבילה תחת השרים הקודמים.
אבל לצערי התמונה לא כל כך ורודה. ראה את הגרף השני בכתבה הזו
אני ואתה נשנה את האולם 677717
ראיתי את הגרף, ודווקא הכתבה הזו אומרת הפוך.
שים לב שהגרף בכתבה מתחיל בשנות השבעים ונגמר בשנת 2012. הכתבה מסוף שנת 2015 והיה ראוי שתציין נתונים קצת יותר מעודכנים, ובפירוט רב יותר מהניסוח הקצר והמעורפל "בעשור האחרון חל שיפור הן בבניית כבישים חדשים והן בהרחבת כבישים קיימים."

ועדיין התמונה העולה מן הכתבה היא כזו - היתה הזנחה איומה של 40 שנה. ישראל כץ נכנס לתפקידו בשנת 2009. ודווקא בתקופתו נבנים כבישים לאחר 40 שנות הזנחה.
אם כן, מדובר ביותר מכפליים מתקופה מקבילה תחת השרים הקודמים.
אני ואתה נשנה את האולם 677725
מספרים?
אני ואתה נשנה את האולם 677746
ניסיתי לבדוק אולי באתר של משרד התחבורה יש נתונים כאלה או במקום אחר. לא מצאתי.
אני ואתה נשנה את האולם 677727
ב-‏40 שנות ההזנחה האיומה שלך נבנו נתיבי איילון, כביש 6, הרכבת התפתחה מאד ועוד דברים מן הסתם שלא עולים בזכרוני.
אני ואתה נשנה את האולם 677745
אם כן, נניח כי הכתבה שגויה ולכן גם הגרף המוצג בה איננו נכון?

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים