|
||||
|
||||
היא מערערת את האנלוגיות שאתה משתמש בהן, ובכך מערערת גם על הלוגיקה שאתה משתמש בה. אתה אומר על משהו שהוא אינסופי וגוזר מכך מסקנות, ואני מראה לך שהגזירה הזאת איננה הכרחית או מתבקשת. נראה לי רלוונטי גם לנמשל. |
|
||||
|
||||
כי אתה לא מתמקד באנלוגיה עצמה. אקבל את טענתו של עומר לבורותי העמוקה, ונניח לרגע בצד את הויכוח לגבי הגדרת המתמטיקה, ולכן אתמקד בטענה הראשונית שלי לבדה: לקחתי 5, הכפלתי ב-3 (או באות המייצגת את המספר הזה) והבנתי שכל זה שווה 15, האם הרחבתי את עולם המספרים, או שכל התרגיל/משוואה שעשיתי כבר היה גלום בו? וחזרה להגדרת תחומי המתמטיקה: האם תחומים חדשים המתגלים במתמטיקה ופיזיקה ומרחיבים את ענפי המדע האלה, זו התרחבות של היקום או של התחום, או שמדובר רק בהתרחבות של המדע שלנו על התחום? |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |