|
||||
|
||||
רוצה שילוב קונספטואלי של 1 ו-3? הביצוע של אלי לוזון ל"שער הרחמים" (ביצוע שמקשה לחזור למקור אחר כך. ואני מאוד אוהבת את מ. בנאי). |
|
||||
|
||||
אה כן, ב-2:39 הוא מדגים היטב איך לצעוק בעברית. |
|
||||
|
||||
מסכים חלקית. צעקה נהדרת, ואכן קשה לחזור למקור אחר כך. אבל בניגוד לשי צברי, לדעתי אין כאן רוק בכלל. זו צעקה מאסכולת הבכי בפופ המזרחי. ולמרות שזה ביצוע נהדר, משהו קטן מפריע לי בפזמון. המנגינה שלו, שאצל בנאי היא כל כך הימנונית, נשמעת אצל לוזון טריוויאלית. אולי בנאי מגיע בפזמון לשיא הצעקה שלו, ואצל לוזון זה בא בקטנה. |
|
||||
|
||||
בעיני הביצוע הספציפי הזה מקוטלג תחת מוזיקת נשמה. יכול להיות באמת שלוזון צריך פחות להתאמץ מבחינה קולית כדי לצעוק, ולכן הרושם אחר. גם אני לא אוהבת את האסכולה התורכית הבכיינית בפופ המזרחי (המייצג הרשמי הוא אבי ביטר למשל). |
|
||||
|
||||
נכון, בזמן ששמעתי חשבתי "מוזיקת נשמה", אחר כך כשכתבתי את התגובה שכחתי /-: |
|
||||
|
||||
רק לציין שזה שגם אני לא אוהב את האסכולה הבכיינית הטורקית זו לא טענה על האסכולה, זו טענה עלי. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |