|
||||
|
||||
צפיתי שהצורך התעשייתי בשיתוק תהליכי בקרה יביא את המאמינים להיאחז בענפים הנמוכים בשיח במקום לטפס לראשו ומשם לרדת לשורש העניין רק שלא צפיתי את המהירות. להזכירך, שורש העניין שלפנינו הוא שלילת הגוף. זה לא שהקאנו אותם החוצה. המחנה מיוזמתו הצטרף למלחמה התודעתית נגדנו וחבר לערבים במשימתם הדתית, לאומנית והגזענית להשמידנו. השמעתי את עמדת רוב הציונים כלפי האיום שמשתקף מפעילות המחנה והסברתי את פשרו. כאמור, מחלה מנטלית אוטואימיונית. אנחנו הגוף המתגונן בסיפור הזה. אם לנו לא מותר לעסוק בסיבות להתפרצותה, במתן שמות לזיהוי הסימפטומים של המחלה ובריסון התפשטותה - למי כן? המחנה לא באמת נמצא ומזמן לא נתפס ככזה שמחזיק בעליונות מוסרית שתקבע כיצד לדון בקריאות פרופסורים להחרמת המוסד שמשלם את משכורתם או כיצד לכנות מפיצי עלילות דם שמקבלים את משכורותיהם מחו"ל. אני מתגונן מפני הכיבוש התקשורתי והמימון הזר. לפי הערבים כמיעוט מאויים במרחב המזרח תיכוני שמורה לציבור כזה הזכות לפעול בכל דרך ובכל מחיר להסרת הכיבוש, כולל מע"מ. אותה אלימות חייתית של "מיעוט" נתמכת ע"י יהודים וראה פלא. קצפך יוצא דווקא נגד דברים ששום הסתה לאלימות, לא ברמיזה ולא בקריצה עלול להשתמע מהם. הענף שמיהרת לתפוס מדגים עד כמה המחלה ערמומית וחמקמקה מפני מודעות החולים שלקו בה בחומרה כזו או אחרת. היא כה בלתי מודעת שאפילו ליצן חצר 1 עלול לעטות מסכת פנים רצינית ולהשתיק בלהט תהליכי בקרה טבעיים. 1 עמדתי כלפי הליצנות הובהרה וזמינה בתגובה 669522 בכל זאת אוסיף. ליצן או ג'וקר הוא היחיד בחצר המלך שחופשי לתרגם ללא חשש ומורא את הלכי הרוח, האווירה ורחשי הקהל. אך למרות הצחוק תפקידו דורש אומץ לפעול באיום תמידי מחרב פיפיות. ליצן חנפן או כזה שנזהר מדי בכבוד המלך יאבד את אהדת ציבור וימעל בתפקידו כאחראי על הקשר והתרגום התיאטרלי והבלתי אמצעי שלשמה נשכר מלכתחילה. הסכנה הכפולה שנובעת מהדואליות הם חלק מהסיבות שהג'וקר מופיע בשני ראשים. |
|
||||
|
||||
ביום בו תכיר באפשרות שהחולקים עליך אינם חולים, אינם בוגדים ואינם "רוצים להשמידנו"1 תוכל לעלות לכיתה א'. עד אז, חוששני שתצטרך להסתפק בארגז החול בגן עליזה, יחד עם הדחליל ושאר חבריך לדיעה. אינני מתכוון להמשיך לכתוב בפתיל הזה, ואני מקווה שגם לא בפתילים אחרים שעוסקים בפוליטיקה. כל פעם אני נופל מחדש, אבל אולי יש תקווה. _____________ 1- השד יודע למה אני טורח להבהיר למי שעשוי לתהות: אני חי בארץ האומללה הזאת, ונטיה לאובדנות אף פעם לא היתה הבעיה שלי (יש הרבה אחרות, לא לדאוג). |
|
||||
|
||||
חבל שאתה פורש לפני השיא. התרשמתי שדווקא התקדמנו. שי תנחומים צנוע https://www.youtube.com/watch?v=Uy2tEP3I3DM |
|
||||
|
||||
הבעיה העיקרית היא שהם כן רוצים להשמידנו - הערבים פיזית (השמדה), והאירופאים רוחנית ותרבותית (''שמד''). והבעיה המשנית היא שמי שעוזר להם - בזדון (בוגדים) או מתמימות (''אידיוטים שימושיים'')- בא מקרבנו. |
|
||||
|
||||
שמת באותה קטגוריה רוצחי המונים יחד עם גורמים שרוצים להפוך את התרבות בארץ לתרבות מערבית. אני חושב שצריך לפעול לשנות את התרבות הערבית, שהיא בעיני די ברברית, לכיוון יותר ליברלי. זה אומר שאני רוצה להוציא אותם לשמד? אני מקווה שאתה לא שם את זה באותה קטגוריה עם מישהו שרוצה להרוג את כל הערבים. |
|
||||
|
||||
עבורם, אתה רוצה להוציא אותם לשמד. למה נראה לך הם כל כך שונאים את האירופים והאמריקאים? זה לא רק בגלל התערבות במלחמות פנימיות בין הערבים והמוסלמים. |
|
||||
|
||||
באותה קטרגוריה? בעיני רבים, השמדה רוחנית חמורה יותר מאשר השמדה פיזית. |
|
||||
|
||||
זה אותם "רבים" שיעדיפו לרצוח את הבת שלהם (סליחה, "להשמיד אותה פיזית") כדי שלא תצא לתרבות רעה (כלומר "תושמד רוחנית")? |
|
||||
|
||||
זה נהוג אצל החברים שלך, לא אצלנו. אצלנו יושבים עליה שבעה. |
|
||||
|
||||
1. כל הכבוד "לכם", המשאית עם הצל"שים תקועה בפקקים בגהה, כבר מגיעה. 2. שים לב שאצל אלה שיושבים שבעה זה לא "חמור יותר". 3. שוב יצאת מנוול, כל הכבוד. רק לפני שתי הודעות כתבתי לך מה דעתי על תרבויות בעלות מנהגים ברבריים כאלה, ובכל זאת היה דחוף לך להיות חלאה ולכתוב "החברים שלך". בינתיים נראה שהם קרובים יותר אליך מאשר אלי. |
|
||||
|
||||
אתה בחרת להיות חבר שלהם, לא אני. |
|
||||
|
||||
אז אם נסכם את הטיעון שלך, הכל עובר עלי וקקה בידי? שיהיה סוף שבוע מוצלח, חביבי. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |