|
||||
|
||||
לפני שמאיה תצהל ולפני פסק הדין מסתבר שהשב"כ הסביר את טענות הנמר בהודעה לתקשורת. אצטט חלקים מוטמנים מבעד לאדי הכותרות וגזר הדין התקשורתי שכבר ניתן: כל כך שולית שאפילו את השוליים אינה יכולה לייצג: "מאז הפכה החקירה לגלויה ב-25 בנובמבר, נעצרו בידי שב"כ 23 פעילים בהתארגנות המרד שהגרעין הקשה שלה מונה 40-30 פעילים ופעילות, רובם בני 24-15 (אם כי ישנם גם בני 13)." לא זוכר מתי שמעתי רבי או מנהיג יהודי כלשהו שתומך ברצח ערבים חפים מפשע: לשאלה האם יש רב כזה או אחר שנתן ברכת הדרך לפעילות ההתארגנות עונים בשב"כ כי אין משהו קונקרטי המקשר לפעולות עצמן. "החבורה גדלה בבתי מדרש מסוימים, אבל את האידיאולוגיה הם מפתחים בעצמם". בשב"כ מדגישים כי יש "קריצות" מצד גורמים רבניים מסויימים שהם מחליטים לא להגדיר בשמות, ואמירות שניתן לפרש כאי הסתייגות מחלקים מהאידיאולוגיה של ההתארגנות. אבל, אומרים בשב"כ, לא מייחסים חשיבות גדולה לנדבך הזה בתוך מאמצי החקירה והסיכול. בנוסף מסתבר לנמר שיש ספק גדול אם קיימת בכלל תשתית ארגונית: "שב"כ מודגש <לא הצליח לזהות בהתארגנות המרד היררכיה מסודרת של מפקדים וחוליות בדומה לארגוני טרור>." סיכום הממצאים: מבעד להגדרות לחשדות עולה שמדובר בקבוצה של 50 ילדים שנפלטו ממסגרות חינוך, שלא התגייסו, ישנים במערות ואוהלים, עושה פויקה ומדברים על מדינת יהודה נחשדת בפשעים לאומנים. קבוצה כשמתוכה יש לחסר שמפניות, ויסקים ערק, וחיים בצל טרור ערבי. <מסקנת הנמר> כשאין תמיכה מהאוכלוסיה, אין הכוונה מהנהגה, אין מימון מארגונים ומוסדות ואין ארגון היררכי -לא מדובר בטרור. ציטוטים מכאן: וכאן: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4747788,00.h... |
|
||||
|
||||
המלה ''תצהל'' בהקשר זה צורמת. נמצא לנו הדאעש היהודי (''מאז הפיגוע בדומא של עלייה בכמות הצעירים שרוצים להצטרף להתארגנות'') ממודר לפי ''צריך לדעת'' ( ''אין לנהל קשר בין התאים'') וכן נמצאו תדרוכי הליכות חקירה, הלכות ''אל תשתף'' והלכות כתובות של הצתת בית כולל השעה האופטימלית. חלקם באים ממשפחות נורמטיביות, בנים של רבנים ואנשי חינוך. (אוי לחינוך הזה). כבר הודגמו לך מעשי טרור שאינם נתמכים ע''י האוכלוסיה (אריק אפילו טרח והביא לך דוגמאות טרור מקובלות מרחבי העולם שאחוזי התמיכה בהם בציבור הכללי מועטים ודוגמאות למעשי טרור של בודדים, אבל עדיף כנראה לא לדעת ולא ללמוד). ''החבורה גדלה בבתי מדרש מסויימים''. אוקיי. (הכחשה, טוב לבריאות, פחות טוב לתפישת המציאות). |
|
||||
|
||||
פחות צורמת מהביטוי הנבון "דאעש היהודי" וכמובן שאת לא נהנית לקושש אשמה. זה לא מסוג הדברים שנאורים עושים כלפי בני עמם וגם אם כן, בטח שלא בחדווה. אף פעם, גם לא ביום שגילו דגל דאעש ברמת אביב ויומיים אחרי הטבח הגזעני מספר 23589 שערבים ביצעו ביהודים. השב"כ שהקים מחלקה יהודית, שתל שמפניות, שעינה הרחיק ועצר מנהלית, שטבע את המונח טרור יהודי, שפמפם תג מחיר, הארגון שחייב להצדיק טענות שנשמעו כנגדו הביא את ממצאיו ומסתבר שהם פאתטיים. אפילו לא שנויים במחלוקת אלא סתם בדיחה גרועה. את לא מסכימה כי אולי אינך מסוגלת לעזוב את הלוקשים שמוכרים לך ולהתבונן בפרטים אבל זה לא משנה את העובדה שמדובר בערימת גללי הבופאלו. ברור לי שתמשיכי לקושש אשמה נגד יהודים ולהאמין שמדובר במעשה נאור ולכן אמליץ לך להתאזר בסבלנות. לפנייך תקופה לא קצרה שבה תאלצי להתאפק עם הצהלות עד שימצאו הוכחות שיצדיקו את הביטוי טרור יהודי. |
|
||||
|
||||
אסתפק בלומר שלאחר שפורסמו ההנחיות הפנימיות המפרטות כיצד להציב את הצמיג הבוער באופן שיחסום את דלת היציאה מהבית וימנע בריחה של הנשרפים, לאחר שמשפחה שלמה נרצחה בכוונת מכוון, לאחר שהובהר כי המטרה המדינית היא להבעיר את הארץ, להפיל את השלטון הקיים ולהמליך כאן ממלכת יהודה ומלך, הקושי של אנשים מסוימים לכנות זאת ''טרור'' (כי מדובר בגזע העליון עליו חלים חוקים אחרים - סמודריץ', כי יש מעט תמיכה ציבורית - למרות שאין זה תנאי להגדרת טרור, כי מדובר במעשים של מעטים - כנ''ל, כי היום יום שני, כי קוטג' ולחם טרי זה טעים, כי יש לה עיניים יפות, כי מראה היא לפעמים מביכה) - צורמת. כאמור, הכחשה או חמור מכך. טרור-הוא-טרור-הוא-טרור. |
|
||||
|
||||
אולי נעלם מעינייך שבחרת במילה "אסתפק" במשמעותה המצמצמת והסופית כשמצד שני את חוזרת ומקשרת בחדווה, מכלילה וניכר מדברייך שאת שונאת את אותם נערים יותר מלוחמי החופש הערביים ועוד לי דיברנו על הצהלה הכבושה שאני שומע למרות האיפוק המרשים. את רשאית להאמין שמדברייך עולה רושם שאת בסה"כ "רוצה להתריע" ושלא מדובר באותו משהו אחר שמכתים את המחנה שלך. גם אני חולם על מדינת יהודה. נרים כוסית לחיי המדינות שבדרך. https://www.youtube.com/watch?v=_w9yJevjTIs *אחד האלבומים המשובחים שהוקלטו בציון. |
|
||||
|
||||
או! חיפשתי את השיר הזה כמה וכמה פעמים, אני זוכר שהוא יצא בזמן התרחשות אוסלו, הושמע כמה פעמים בתכניות הלילה בגלי צהל ומיד הורד מהרדיו לצמיתות. אחת הטעויות הגדולות. אם אני לא טועה מיד לאחר מכן התחיל עידן הפליי-ליסט, אבל אולי הקשר היה פחות הדוק. רציתי לברר אם אתה מצהיר על תמיכה פוליטית בראיון מדינת יהודה הנמצא כרגע בדיון (לגיטימי) או, מספר על חלום שהוא חזיון נפשי ומקור השראה? (וזאת בשביל לברר שאלה אחרת שמציקה לי פה בצד.) |
|
||||
|
||||
כנאמר לעיל |
|
||||
|
||||
העדרותם של בבליקי שלום גד ופונץ' מפנתיאון הרוק הישראלי היא חידה. ________ לא יודע לאיזה רעיון בדיוק 1 התכוונת אבל אצלי לפחות מדובר בחיזיון חלומי רב רושם שלמרבה הפלא ואני מקווה מאוד שהדבר יעלה התפעלות רבה מצידך, חלק ממנו הוזכר בשיר ששמעתי בשנים האחרונות ברדיו. מדובר בביצוע של להקה או זמר אקטואלי 2 והיה שם משפט שתיאר את ערבות פתח תקווה המושלגים שלמיטב זכרוני הופיעו בסיום אותו חלום חזיוני. מכיוון שהאירוע התרחש באלף הקודם אני זוכר שמיד שכחתי לזכור את שם הלהקה והתאמצתי לחבר מחדש את פיסותיו שאבדו. אם נעזוב לרגע את הבורות הנוגעת למקור "רעיונותיו" של קרל יונג סביר להניח שהטיפות מאותו "ענן" התגשמו בצורה דומה אצל אנשים שונים. זה קצת מסביר מדוע רבים מאלה שפנו לתקשור מספרים שהיו בעבר קרובים לדמות היסטורית רבת השפעה או הדמות עצמה. את המילה ענן תוכל להחליף במטען חשמלי לצורך העניין. 1 מדינת התרסה? 2 מדינת הקאברים? הלכה המדינה. |
|
||||
|
||||
יפה!!! __________ "בשנים "בשנים 1994 - 1995 הוא הקליט שירים שיצאו ב-1996 באלבומו הראשון, אלבום המצעדים, בהפקת אמיר צורף. בבליקי כתב והלחין את כל השירים, ביניהם "שיר למדינות שבדרך", "סוויטת יום העצמ--" על אף שהשיר יצא תחת ידה של להקת רוק שמלאנית קיצונית וכנראה בגלל חזון מדינת יהודה שמשתקף בו בגלוי, נגנז השיר מהרדיו ערב רצח רבין. בזכרוני הוא נקטע באמצע השיר ומוחלף בשיר אחר אחרי שמשך את תשומת ליבי, אבל אולי אין בכך מעבר לתפארת המליצה. מעולם לא קלטתי שזה פשוט פונץ'! |
|
||||
|
||||
מוחלף באמצע ונגנז? נשמע הכי קיצוני שיש. זה הזמן לבדק בית בערוגות גל"צ. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |