|
||||
|
||||
אני כבר לא זוכר את הפרטים, אבל בשעתו דובר על כך הם מכרו את החברה במקום למכור את המוצר והמותג (או להיפך), ואם היו פועלים בצורה אחרת היו משלמים הרבה פחות מס. מובן שזה מתגמד מול ההצלחה הכבירה שלהם - הם היו הסטארטאפ הישראלי הראשון שנמכר במאות מליוני דולר - אבל אני זוכר שבשעתו חשבנו שהם פספסו כמה עשרות מליונים טובים. יש כאן בטח אנשים עם זכרון טוב יותר שיוכלו לאשש או להפריך את זה. גוגל לא ממש משתף פעולה. |
|
||||
|
||||
לדעתי הם לא היו הראשונים - צ'ק פוינט הנפיקה שנתיים לפניהם. אבל לדעתי חלק מההישג שלהם1 הוא שהם הנפיקו בסכום אדיר, אבל עבור מוצר ורעיון לא כל כך קשים לביצוע מבחינה טכנית. אפילו לא ב-1998. אם תשווה את זה לצ'ק פוינט, שהיו צריכים להקים מערכת אבטחה ענפה ומסועפת, שמתמודדת עם מגוון איומים לא ידועים ולא רק לשדר כמה ביטים מפה לשם, נראה לי שהיחס הנפקה להשקעה/מאמץ/יכולת טכנולוגית אצל ICQ היה גדול משמעותית. נראה לי שהפעם הבאה שקרה משהו דומה הוא בהנפקת וואטסאפ. 1 אזהרת סיכון להדיוט - אם אני מדבר שטויות בטיעון הבא, אשמח מאד שתעמידו אותי במקומי. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |