|
||||
|
||||
לא התלהבתי מההצעות שמוזכרות במאמר של צחי בר. לא רציתי להגיב. דעתי היא שיותר חשוב שיהיו ספרים טובים מהסוג הישן ופחות חשוב להשתמש בעזרים ממוחשבים (שהם גימיקים בלבד אם הם אינם כלי עזר על גבי הנדבך של ספרים טובים). הגבתי לך מכיוון שאתה משקיע מאמץ וחבל לי אם המאמץ שלך לא יהיה אפקטיבי. לא הבנתי מה כוונתך בשאלת עלות ריצוף. זה נשמע כמו דיון שמטרתו לשכנע תלמידים שיש שימושים למתמטיקה ושהם לא מכלים את זמנם לשווא, כלומר (אולי) צורך דידקטי. אולי זה משהו אחר שלא מובן עד שלא קוראים את תוכנית הלימודים במלואה. לא הבנתי מה כתוב בפיסקה האחרונה שלך. לגבי השילוב של יסודות התיכנות במתמטיקה ׁׁ(דהיינו - שפת מחשב פשוטה ואלגורימים פשוטים) - לא מעוניין להכנס לדיון. בכל אופן, דעתי היא שזה מועיל מאוד. |
|
||||
|
||||
תודה על התגובה והאכפתיות. גם לי יש חיבה לספרים. במקרה של מערכת החינוך יש סיכוי שעצם המעבר לאותם הספרים רק בפורמט דיגיטלי כבר ישתלם (להורים, למערכת) כלכלית. הייתי שמח לשמוע מדוע בחרת את שלושת הנושאים שציינת ולמה שייכת את התכנות למתמטיקה. לי אישית אין כוונה להכנס למלחמת אזרחים בנושא. כבר ראיתי יותר מדי כאלו. הריצוף פשוט הייתה הדוגמה שמשרד החינוך השתמש בה כדי להציג את הבעיה. היו שתי הצעות מחיר שונות אם תמחור אחר למחיר הבסיס ומחיר למטר1. זו בעיה שאנשים נוטים להתקל בה (וכנראה פותרים בלבקש מהספק מחיר סופי. מצד שני, הספק צריך ללמוד איך לתת את ההצעה). בפיסקה האחרונה ניסיתי לעשות חישוב בנוסח "חסכון של X אלף ש"ח בשל בחירה של תוכנית משכנתא טובה יותר לעומת השקעה של Y שעות של לימוד מתמטיקה בבית הספר תתן שכר של X/Y לשעה". לצערי רוב האנשים כנרה לא יחסכו ולו שקל במשכנתא הודות ללימודי המתמטיקה כך שהשכר לשעה יעמוד עבורם על אפס. _____________ 1 ובהמשך נאמר כי האישה רצתה את ההצעה היקרה יותר בטענה שאיכות טובה יותר. נבחרה ההצעה הזולה שהבעל רצה והתלמידים היו צריכים לחשב כמה חסכה המשפחה הודות לבעל. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |