|
||||
|
||||
כתבת, ''לעניין הוויכוח בין שני הישראלים שמתגוררים באנגליה...הראשון אומר ששמע ביטויים אנטישמיים בחוגים בחברה האנגלית שבהם הוא מצוי, והשני מעיד שלא שמע.'' זו הצגה מעוותת של הדיון ביניהם, בעיקר של דברי ''השני''. |
|
||||
|
||||
בציטוט של תגובתי שמת באמצע שלש נקודות שכיסו חלק חשוב של מה שאמרתי. בשלש הנקודות האלה דיברתי על ''עדויות אישיות'' ולא על ''התרשמויות אישיות''. הדיון ביניהם התחיל בעדויות אישיות ונמשך לתוך התרשמויות ודעות. אני קראתי את התגובה הראשונה של ''הראשון'' שבאה בתגובה לתגובה שלי והכילה עדות אישית, ואת תגובת ''השני'' שהכילה עדות שלכאורה סתרה את עדות הראשון. אחר כך התפתח השיח, כאמור, לנושאים שהם מעבר לעדויות אישיות, ורק את חלקו של החלק הזה קראתי וגם אותו לא בעיון. לא על החלק הזה דיברתי. |
|
||||
|
||||
לא שלושת הנקודות ישנו את העובדה שעיוותת את הדיון בין השניים שהתפרס עמוק יותר מהדרך השטחית בה הצגת אותו. |
|
||||
|
||||
לא התיימרתי כלל להציג את הדיון, אלא רק את חלק העדות בו בראשיתו. אבל לא משנה. חטאתי עיוותתי פשעתי הישטחתי. אני מקווה שיום הכיפור יכפר. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |