![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אחרי כל הטוב הזה שתואר במאמר, ליברליזציה והנגשה של כלי לימוד שונים למורים ולתלמידים, מגיע המודל הכלכלי ו-הפתעה מסתבר שהמצב שאנחנו רוצים לעודד על מנת שיעודד את המצב הוא מכירה אישית של אמצעי לימוד עדיפים להורים עם רצון ויכולת. לא שיש לי הצעה נגדית (פרסומות לנוער?). |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
ועוד בעיה במודלים הכלכליים: עד שמסיימים לפתח תוכנית לימודים, האופנות משתנות, והגרפיקה נראית ארכאית. או-אז, משקיעים שוב משאבים בהחלפת הגרפיקה, שעד שיסיימו - שוב תראה ארכאית. | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
לא נשמע לי כמו בעיה, ההפך. בשבילך. | ![]() |
![]() |
![]() |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
![]() |
© כל הזכויות שמורות |