|
||||
|
||||
הם עושים את כל זה לפי השריעה. וגם הם רוצים להשיב את שופטיהם כבראשונה, יועציהם כבתחילה וגבולותיהם כבימי שארל הפטיש. אתה יודע, הדאע''שניקים שאונסים ילדות יזידיות, משוכנעים שהם עושים את רצון האל. שאלוהים שמח, בכל פעם שהם אונסים כופרות. |
|
||||
|
||||
זהו בדיוק, אתה מכיר איזה שהוא רב שקורא למאמיניו לאנוס גויות? (ההיפך דווקא כן קורה, ואפילו ע"י עו"ד) |
|
||||
|
||||
אתן לך נקודה למחשבה על ההבדל. כשאני רוצה להשיב את שופטי כבראשונה, אני חולם על משפט צדק שימעט את הרציחות ובסופו של דבר גם את הדין ואת הרוגי בית דין. מטרתם של שופטי שהיו בראשונה, לא היתה להתחרע על אנשים בתירוץ שהם פושעים, אלא ליצור הרתעה בענישת פושעים שהרשעתם הוכחה מעבר לכל ספק. משראו שכבר אין הרתעה והענישה לא משיגה את מטרתה, הם גלו מלשכת הגזית והפסיקו לבצע גזר דין מוות1. כשדעא"ש רוצים להשיב את שופטיהם כבראשונה, הם רוצים לחזור לימי מוחמד בהם אנשי מוחמד אנסו, בזזו ורצחו כאוות נפשם. ולנקודה המרכזית עליה רציתי לדבר: כשאני מנסה לקדם את רצון האלוהים, אני חותר להפשטת הגשמיות והשגת מעלה רוחנית גבוהה יותר, על מנת שבבוא היום בו אשלים את ימי בעולם הזה, אוכל להשיג מעלה רוחנית גבוהה יותר בגן-עדן, שטיבו השגת הבורא ועילוי רוחני טהור. כשדעא"ש אונסים ילדות יזידיות ורוצחים צרפתים ושודדים כורדים, הם ממלאים את תאוותיהם השפלות, על מנת שבבוא היום יגיעו לגן עדן ובו יתבהמו בלי סוף עם עוד כמה בתולות. אם כן, ביהדות מדובר באמצעי מוגבל וממוקד, מותנה בדקויות וסייגים רבים, על מנת ליצור אדם מאופק ורוחני יותר שמצליח להתנתק מתאוותיו הבהמיות. אצלם מדובר בהתרת כל רסן, על מנת להגיע למקום מופלא בו איש לא יפריע להם להתיר כל רסן. גועל נפש! ______________ 1 לתשומת לבו של אישקש - שהרי לפני כן הם גזרו והוציאו לפועל דיני מוות. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |