![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
מעניין שזאת ההמלצה שלך - בדיוק כשמנכ"ל פולקסווגן חושב שהיא דווקא תחת סכנה קיומית. | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
טושה! _____________ ואל תשכח את ההמלצה של פיליפ דה רוטשילד [ויקיפדיה] |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
__________ כלומר אתה תקוע עם כמה אלפי מניות של פולקסווגן? |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
______ קשה להאמין שהביקוש העצום שיכול לספק קהל האייל הקורא, אפילו אם אריק ישכנע רוב מוחלט שלו, עשוי להזיז ולו כזית את מחיר המנייה של פולקסווגן. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
:) בעבודה אני מתעסק בחוזים על מדדים, כמעט לעולם לא במניה הבודדת. למניות הרכב הגרמניות יש חשיבות בעיני כמרכיב שקודם החליש את הדקס יחסית ל S&P ועכשיו עשויות לחזק אותו באופן יחסי. אבל כיוון שראיתי מה שראיתי בפולקסוואגן אני מדווח לטובת העמיתים כאן. | ![]() |
![]() |
![]() |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
![]() |
© כל הזכויות שמורות |