|
||||
|
||||
לפי משטרת ישראל אין פשיעה לאומנית של ערבים כלפי יהודים במדינת ישראל. הלאה. |
|
||||
|
||||
בקיצור, אתה טוען טענות ללא צורך לבסס אותן על נתונים ואם יש נתונים שמחלישים את הטענות שלך אז אפשר פשוט להתעלם מהם עם נפנופי ידיים והמילה ״הלאה״. בוגר. |
|
||||
|
||||
אתה זה שבוחר מחקרים ונתונים שנוח לך להבין. הסברתי מדוע: גופי המדינה שרואים במידע עניין רגיש ולכן אינם מספקים אותו. לדידך, אם במסמכי המשטרה אין נתונים מפשיעה לאומנית - סימן שהיא לא קיימת? שוב, אנקדוטה? |
|
||||
|
||||
דווקא יש. הלאה? |
|
||||
|
||||
המדינה הצהירה שמבחינתה מדובר בנתונים רגישים. יותר ברור מזה לא יכול להיות. המשמעות היא שאין מקבל משכורת שהתייחס לסוגיה והנתונים קיימים בפומבי. אני תוהה כיצד המושג פשיעה לאומנית מובן לכם ואין צורך להסבירו. |
|
||||
|
||||
טענת ש:"לפי משטרת ישראל אין פשיעה לאומנית של ערבים כלפי יהודים במדינת ישראל." הראו לך שזה פשוט לא נכון. זה המקום לומר: "טעיתי" ולא המקום לשנות נושא בפעם המליון ולטעון עוד טענה (שגם היא לא נכונה, כמובן). |
|
||||
|
||||
מעניין, לפי הנתונים שהבאת, ב2013, לא יהודים היוו 25% מהגורמים לתאונות דרכים ו31% מהנפגעים בתאונות דרכים (הרבה יותר מאשר שיעורם בין הנהגים, ואפילו משיעורם באוכלוסיה). דו"ח של אור ירוק בנושא מעלה (בין השאר) כי חלקם של נהגים צעירים ערביים כפול מחלקם של נהגים צעירים יהודיים בתאונות דרכים, כנ"ל גם אצל נהגי משאיות, וכי מניעים לאומניים ("תחושות חוסר הזדהות עם המדינה וניכור מהחברה" בלשון הדוח) מוצאים ביטויים גם בהתנהגות מסוכנת בכביש. הלאה? |
|
||||
|
||||
זלזול בבנורמות ובחוק הישראלי-יהודי כביטוי לאומני. השלכת פסולת, הצתת יערות, נהיגה פרועה ועוד תופינים שרואים מחוץ לגוש דן. תל אביבים רואים אבל מתקשים לקשר. |
|
||||
|
||||
כשאתה לא מצליח לנסח מחשבה באופן מסודר כנראה שגם המחשבה עצמה לא ממש מסודרת. |
|
||||
|
||||
נראה שהתחמשת בפתגמי רס''ר לכבודי. שוף ותראה עד כמה הדבר פשוט (וסבלנותי שופעת חמלה). החוק מסמל את השליט ולכן זלזול בחוק נתפס כזלזול ביהודי ובערבי הנוצרי שהתגייס ובערבי המוסלמי שעובד במשטרה ''שלהם''. --- גנבי רכב המוכשרים ביותר במגזר היו נהגו להתרברב על עליונותם לעומת ביצועי השוטר הציוני. בבתי קפה בטול כרם וקלקיליה התפתחה מורשת קרב ואפילו התערבויות פנטסטיות. זה נגמר רע מבחינתם אבל המורשת חיה ובועטת ויש לה צביון גזעני מובהק. לא חסרים טנדרים וג'יפים בטירה וטייבה והם קרובות בהרבה לגדה מאשר תל אביב. צא ולמד, לא רק שהגונב מיהודי פטור מעונש ומוניטין קלוקל אלא זוכה להערצה ומשמש מודל לחיקוי. כן, אנקדוטה. |
|
||||
|
||||
וזה מחזק את הטיעון ש"לפי משטרת ישראל אין פשיעה לאומנית של ערבים כלפי יהודים במדינת ישראל"?! |
|
||||
|
||||
מה צריך לחזק אם הגוף הרלוונטי הצהיר על כך במפורש כשנדרש לעניין ע"י גוף המחקר של הכנסת? אני חושד שלא מדובר בקושי בקלאסי בהבנת הנקרא: הנתונים קיימים. המשטרה התייחסה לקיומם. באופן פומבי היא נמנעת מלמסור אותם (פרשנות שלי: כדי שלא ניתן יהיה לקשר בין פשיעה וגזע 1). בגלל שהנתונים לא נמסרו, המחקר לא יכול להציג סטטיסטיקה של פשיעה לאומנית. מכיוון שבלי סטטיסטיקה אתה לא מקבל את קיומו של כלום- יוצא שבעיניך הפשיעה הלאומית לא קיימת. 1. הסתרה שאני תומך בה במקרה שהשלטון הציוני בדיוק כמוני- מעוניין בהשתלבות הערבים במדינה היהודית ורואה בה מטרה ראויה. מצד שני, אם המצב הגיע לידי כך שבגלל ההסתרה נמנעים נתונים והגענו להזנחת בעיה (שיש לטפל בה) וסילוף תפיסת המציאות (כפי שרואים בדיון) הרי שמדובר במעשה נאור ואופייני כמו הסתרת העובדות והמציאות בשם קידוש האג'נדה (ראה פשעי סטאלין ועלילות השמאל הישראלי). |
|
||||
|
||||
טענת ש''לפי משטרת ישראל אין פשיעה לאומנית של ערבים כלפי יהודים במדינת ישראל'' הביאו לך מקור בו המשטרה במפורש טוענת שיש דבר כזה. או שטעית או ששיקרת, אין אופציה שלישית וכל השאר לא רלוונטי. |
|
||||
|
||||
הבאתי מקור שטוען שהנתונים לא ימסרו מחשש לרגישות. או לא קראת, או שלא הבנת, או ששיקרת או שלדלעת יש גלגלים. |
|
||||
|
||||
''נתונים לא ימסרו'' זה לא אותו דבר כמו ''לא קיים''. טענת ש''לפי משטרת ישראל אין פשיעה לאומנית של ערבים כלפי יהודים במדינת ישראל'' הביאו לך מקור בו המשטרה במפורש טוענת שיש דבר כזה. או שטעית או ששיקרת, אין אופציה שלישית וכל השאר לא רלוונטי. |
|
||||
|
||||
לא קיים בהיבט הזמין זה אותו דבר 1. 1. יש לך 102 ש"ח בבנק ואתה מול מוכר הפלאפל בלי מזומן והוא לא מקבל אשראי. |
|
||||
|
||||
מה? מה זה "היבט הזמין"? אם ה-102 שקל בבנק זה " פשיעה לאומנית של ערבים כלפי יהודים במדינת ישראל", הבנק זה משטרת ישראל, אז מי זה מוכר הפלאפל ואיך זה שאין לו אשראי אומר שלפי הבנק שלך אין לך 102 ש"ח? טענת ש"לפי משטרת ישראל אין פשיעה לאומנית של ערבים כלפי יהודים במדינת ישראל" הביאו לך מקור בו המשטרה במפורש טוענת שיש דבר כזה. או שטעית או ששיקרת, אין אופציה שלישית וכל השאר לא רלוונטי. |
|
||||
|
||||
יש נתונים. הנתונים לא זמינים. אין נתונים סטטיסטיים = אין הוכחה לתופעה. זאת הטענה שהמחנה שלכם הוביל לאורך כל הדיון. |
|
||||
|
||||
1. אתה לא צריך "נתונים סטטיסטיים" להוכיח קיום של תופעה. מספיק מאורע אחד. גם בלי שום נתון סטטיסטי על מספר הברווזים השחורים: ראיתי אחד כזה -> אני יודע שהתופעה קיימת. (כמובן ש"המחנה שלנו" לא טען שהתופעה של יהודים שמפחדים מערבים לא קיימת, להפך, הרי ברור לכולם שהיא קיימת, אתה יהודי שטוען שהוא מפחד מערבים ולנו אין סיבה לא להאמין לך. כמובן ש"המחנה שלנו" לא טען ש"אין נתונים סטטיסטיים = אין הוכחה לתופעה" להפך, ה"מחנה שלנו" טען ש"יש נתונים סטטיסטיים --> אפשר למדוד את התופעה"). 2. הטענה שלך היתה ש"לפי משטרת ישראל אין פשיעה לאומנית של ערבים כלפי יהודים במדינת ישראל" העובדה שמשטרת ישראל לא חולקת איתך את ה"נתונים סטטיסטיים" לא מראה שמשטרת ישראל טוענת שהתופעה לא קיימת. משטרת ישראל לא חולקת איתך את השם הפרטי של כל נאנסת, האם "לפי משטרת ישראל אין אונס במדינת ישראל"?! 3. במקום אחר התלוננת שנתפלים אליך, אז הנה דוגמא. אני לא יודע מה רצית להגיד, אבל ברור לחלוטין שאמרת משהו לא נכון. אם זה היה בגלל ניסוח לא מוצלח, מה מפריע להגיד, לא התנסחתי טוב, הנה ניסוח חדש: "..."? טענת ש"לפי משטרת ישראל אין פשיעה לאומנית של ערבים כלפי יהודים במדינת ישראל" הביאו לך מקור בו המשטרה במפורש טוענת שיש דבר כזה. או שטעית או ששיקרת, אין אופציה שלישית וכל השאר לא רלוונטי. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |