|
||||
|
||||
כמה יפה מצידם2. על פי הנתונים האנקדוטליים שסביבי, נרה לי שזה מועיל דוקא לתלמידים הטובים, כי מי שיודע את החומר היטב אחרי הלימוד לבחינה הראשונה ובמקרה שמט כמה נקודות, כמעט בלי להשקיע מאמץ נוסף יכול לגשת למועד ב' ולנסות את מזלו1. לעומת זאת, מי שגרד 75 בשיניים, כנראה יידרש להשקעה ניכרת כדי להעלות את הציון, ולכן יש סיכוי שיוותר על המאמץ. 2 באוניברסיטה זה כמובן לא ככה, ואתה לוקח סיכון מול סיכוי. 1 אני שמעתי את מישהי ששוקלת לגשת למועד ב' אחרי שקיבלה 95 במועד א'. |
|
||||
|
||||
באחת החלקים בבחינה במתמטיקה קיבלתי 18 (מי חשבה בזמנו שציון כזה בכלל אפשרי), ובמועד ב' 98. זה לא היה "כמה נקודות" (אם כי במבט לאחור לא בטוח שזה שינה משהו בממוצע הציונים הכללי באופן שהיה מצריך אותי להשלים בגרויות בהמשך). |
|
||||
|
||||
שיפור נאה מאד! נסיונאי שכמוני היה מניח שאחת המדידות שגויה, כנראה הראשונה, אבל רק את יודעת את האמת. שימי לב שלא היו לי תלונות נגד מועד ב' כשלעצמו - גם בשיטה היותר קשוחה, מי שקיבל 18 היה עושה אותו בכל מקרה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |