|
||||
|
||||
99% מנשות ישראל לא נאנסות. 99% מהמוסלמים לא שייכים לדאעש. 99% ממנהיגי המדינה לא נרצחו. 99% מהסטטיסטיקות לא מצביעות על חשיבות או רלוונטיות. 99% אחוז מהקולות בראשי טוענים שמדובר בבולשיט כי אם יסתובב רוצח מטורף בשכונה והסיכוי שלך להפגע יתקרב לאחוז אחד לא תצא מהבית. |
|
||||
|
||||
אז זהו שהמספרים גדולים הרבה יותר מ-99% ובהשוואה למקומות אחרים בעולם דווקא מאוד בטוח ליהודי בישראל לצאת מהבית. האמת שלפעמים קצת מסוכן, בגלל איך שאנשים נוהגים בכבישים, אבל זו לא סיבה להיות היסטרי כמוך. |
|
||||
|
||||
קצת מצחיק ששוכני הגוש רואים דווקא בי פחדן שלא מתמגן למוות ונמצא בערים ובכפרים ערביים את ההיסטרי. אין שום היסטריה(גם לא מאיראן) יש פחד שאתם מתכחשים לקיומו. הפחד מהערבי הוא התשובה לסיבה שרובכם לא מבקר בשטחים, לא קונה ירקות וריהוט מהבפנוכו של הכפרים הערבים למרות שזול ב 30-50%. הבאת סטטיסטיקות ושאר ירקות "מדעיים" כהוכחה מדגימה עד כמה ההתכחשות הנאורה אלסטית בתיאור המציאות. הפחד לא נמדד באחוזים, פחד נמדד במעשים מטפטף כמו רעל ונספג בנשיקה. |
|
||||
|
||||
אני מאמין שאתה מפחד, ואני יודע שאתה מאמין שכולם מפחדים. הבעיה היא שאתה לא מצליח לתקף את הטענה שלך - ולכן היא נשארת אמונה. |
|
||||
|
||||
אני טוען שקיים פחד. אתה ואחרים טוענים שאני רק מאמין 1 או מדמיין. גיביתי את הטענה בדוגמאות והבאתי נתח עסיסי לציידי הנתונים מתקציב המדינה שנועד להגן על מישהו מפני משהו. המשהו להבנתי הוא אנטישמיות ערבית שמתבטאת בעוינות מעשית כלפי מישהו שאני מזהה כיהודי. בלי דרמה. המציאות היא שדם, ממון, צער, כאב עמוק השפלה ופחד הם מנת חלקם היומית של היהודים במדינת ישראל. אני לא מסייג ותוחם זמנים ואזורים כמוך כי פשיעה לאומנית וטרור מופנים רק כלפי יהודים. כי היהודי חושש יותר מהערבי מפשיעה לאומנית וטרור (לפי הנתון המצוטט באחת מתגובותי) ונפגע מהעוינות הערבית גם בתוככי תל אביב, העיר שמובילה את אליפות גניבות הרכב. גם את עשרות אלפי רכבים שנגנבים ועוברים לשטחים כל שנה אפשר לראות כאנקדוטה, עובדה. במקום להתברבר באישי והלא רלוונטי לדיון ציפיתי3 שמישהו מכם ינסה להסביר את המליארדים שמתעופפים כל שנה לאבטחת חיי יהודים באופן אחר. שיסביר מדוע ערבים אונסים יהודיות ויהודים לא אונסים ערביות. שיסביר למה ואיך במדינת היהודים ילד בבית ספר צריך מלווה חמוש כשהוא יוצא לטיול שנתי. כרגע נראה שחשוב לכם יותר 4 להוכיח שאין באפשרותי להוכיח מאשר לנסות להבין. 1. קיומה של אמונה לא שוללת את קיומו של הדבר. 2. מדובר בהכללות כי מדברים על ציבורים, כן? 3. נכון שתפקידי להוכיח אבל את התפקיד של קשיי הבנה לקחתם מעבר לקו הלגיטימי. 4. וזה באמת לא מובן כי הסכמתי מזמן מהסיבה שאי אפשר להוכיח כלום לאדם שלא רוצה. במאמר מוסגר- ברוב תחומי המגע והמדע השאיפה להבנה חזקה מהשאיפה להוכחות. |
|
||||
|
||||
מה זה ״קיים פחד״? האם מדובר בכך ש״רוב היהודים מפחדים מערבים״? או האם מדובר בכך ש״קיימים יהודים שמפחדים מערבים״? הטענה היחידה שגיבית היא הטענה השניה, אבל זו טענה שאף אחד לא התווכח איתך לגביה. ברור לנו שיש יהודים שמפחדים, אתה הרי אחד מהם ואנחנו מאמינים לך. לזרוק עלינו עוד ועוד אנקדוטות לא יוכיחו את הטענה השניה, שכן כדי לגבות אותה צריך סטטיסטיקה. אנחנו לא צריכים להסביר כלום - כיוון שכל האנקדוטות שהבאת מגבות טענה שאף אחד לא מתווכח איתך לגביה, ויש תמימות דעים לגביה - קיימים יהודים המפחדים מערבים. מי שלא מבין פה הוא אתה - עוד אנקדוטות אינן מגבות את הטענה השניה שלך. |
|
||||
|
||||
טענה 1: אין שום טעם לנסות לשכנע אותך שאתה טועה על ידי שימוש במספרים או היגיון, כי אין לך חוש לזה. הוכחה: יש המון דוגמאות דומות, אבל עצם העובדה שאתה טורח לציין את זה שתל אביב בתור שיאנית גניבות הרכב בלי להעלות על הדעת שזה קשור איכשהו לכמות היחסית של כלי הרכב בתל אביב. טענה 2: אתה חושב שמדברים איתך אידיוטים גמורים שבשם אידיאולוגיה די דבילית שפוגעת בהם עצמם מפנים עיון עיוורת לפשיעה ערבית. הוכחה: אתה חושב שאתה מחדש למישהו משהו על פשיעה מצד ערבים. טענה 3: שום ניסיון להסביר לא ישכנע אותך. הוכחה: ראה טענות 1 ו 2. מ.ש.ל __________________ 1. אם אתה באמת רוצה להבין ולא להוכיח משהו, אז אולי דווקא הפן האישי שאינו רלוונטי בעיניך יכול לקדם את ההבנה. 2. אם אתה כן רוצה להוכיח משהו, אז כבר הצעתי שתניח שהצלחת ושאלתי מה הלאה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |