|
||||
|
||||
שאר מוסדות התרבות לא שייכים לאותם "אמנים". בבתי הקולנוע מציגים בעיקר סרטים זרים. כמות היצירות של אותם "אמנים" תופסת אחוז אפסי עד כלום מתוך כלל המוצגים במוזיאונים. הופעות רחוב ולילה לבן שייכים גם לאמנים מסוגים אחרים כמו הצל והלייבלאך שלו. הדוגמה האישית שלי לכשעצמה לא אומרת כלום, אבל אם ניקח את החצי השני של המשפט ונניח שהוא נכון - שאני לא חריג, נראה שקהל אמני התיאטרון וקהל מבקרי התיאטרון שייכים לאותה קבוצה חברתית קטנה שפחות מחוברת לציבור הרחב בארץ. כמה מתוך אזרחי גוש דן צורכים תיאטרון ביחס לאותם שצורכים קולנוע? |
|
||||
|
||||
לא תומכים בבתי קולנוע. הם עסק פרטי. התמיכה של משרד התרבות היא בקרנות קולנוע, שמממנות סרטים מקומיים. |
|
||||
|
||||
כן, אבל כאן מדובר בשאלה כמה הקהל הרחב צורך את ה''תרבות'' של האמנים הנ''ל. |
|
||||
|
||||
זה לא משנה כמה, זה משנה האם הם דוקא תושבי תל אביב. משם התחלנו, וסביר שהתשובה היא לא. |
|
||||
|
||||
נדמה לי שהתחלנו מכמות הקליינטורה, מתוך הטענה שאין מספיק תיאטרונים כמו הבימה, בגלל שאין מספיק קליינטים לשירות שמוסדות כאלה מספקים. חריגות באחוזים קטנים זה לא מה שיפריך את הטענה. מתוך כלל לקוחות "הבימה", כמה אחוזים באים מכל הערים האחרות וכמה מתל-אביב לבדה? |
|
||||
|
||||
תבדוק. לדעתי רבים מהן משאר גוש דן. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |