בתשובה להפונז, 15/06/15 16:21
אי דיוקים בכתבה 657232
המדינה לא תממן זמר חרדי,אם המדינה תממן זמר חרדי שיופיע הייכן שהוא מתבקש.
אי דיוקים בכתבה 657236
אם הזמר הדתי הוא חלק מתאטרון ממוסד, אולי אפילו תאטרון דתי, אין סיבה שהוא לא יקבל תמיכה כמו כל תאטרון אחר.

ההנחה שלך שכל מי שמקבל שקל מהמדינה הופך לעבד שלה (ושלך אישית) היא חוסר הבנה בסיסי ביותר במהות של תמיכה ממשלתית בתאטרון, אקדמיה, וכנראה כל דבר אחר בערך.
אי דיוקים בכתבה 657239
ההנחה שלך שמחייבים בעלי מועדונים להכניס אתיופים למועדון (שהם משלמים למדינה כסף,לא ההפך),היא חוסר הבנה בסיסי ביותר במהות של חופש,פלורליזם ושיוויון בתאטרון, אקדמיה, וכנראה כל דבר אחר בערך.

שאלת תם,בהמשך לטענה המוזרה שלך-נניח שהשחקן מחליט שהוא לא מופיע כלל,לא רוצה לצאת מהבית.האם להכריח אותו להופיע בדמות שלילת הקצבה היא עבדות?!
אי דיוקים בכתבה 657241
כל עוד התאטרון כמוסד לא מונע את ההצגות שלו משום אוכלוסיה, לא מעניין אותי איך הוא מחלק את העבודה בין העובדים שלו.
המשפט הראשון שלך לא קשור לכלום.
אי דיוקים בכתבה 657244
כלומר אין לך בעיה לשלם ל"שחקן" שסתם יושב בבית,אתה מרגיש מחוייבות קוסמית לממן "תרבות" אבל לא מעניין אותך אם באמת המימון מייצר תרבות?
המהות היא רק לממן קבוצה מסויימת?!

טוב,דוגמה אחרת-אמבולנס שלא מוכן להכנס לעיר ערבית (שאין בה מחבלים ופרוגרומיסטים)?! הוא צריך להיות עבד שלך ולטפל בערבים?!
אי דיוקים בכתבה 657252
אתה מאשקש אותי, לא שילמתי לשחקן שיושב בבית.
חברת האמבולנסים צריכה לשלוח אמבולנס, לא אכפת לי איך היא מחלקת את המשמרות שלה בין החובשים.
אי דיוקים בכתבה 657309
אמרת שלא אכפת לך אם השחקן יושב בבית או לא,העיקר שהתאטרון מופיע.או שלא הבנתי אותך נכון?!

כלומר לדעתך זה סביר שנהג אמבולנס יגיד שלעיר ערבית (שומרת חוק ובטוחה) או שכונה של אתיופים הוא לא נכנס כי (נגיד) הם בהמות?!
וזה סביר כי יש הרבה נהגים במד"א ונהג אחר יוכל לנסוע במקומו ולא אכפת לך מי מגיע?!
אי דיוקים בכתבה 657326
אשנה מעט את האנלוגיה שלך כדי שתתאים במדויק למקרה הנדון:
נהג אמבולנס שבן משפחתו נפגע בפח"ע מבקש מתחנת מד"א לא לנסוע לכפרים ערביים.
התחנה מסכימה ושולחת נהג אחר בכל פעם שצריך לנסוע לכפר ערבי.
המדינה מפסיקה את המימון לתחנת מד"א.
אי דיוקים בכתבה 657329
באמת?! זה יהיה מקובל עליך שאדם יגיד שהוא לא מטפל בערבים כי הוא נפגע טרור?! תחשוב שוב.

אני ממש לא בטוח שזה יחזק את הטענה שלך להתאים במדוייק למקרה:
אשנה מעט מהאנלוגיה שלך כדי שתתאים במדוייק למקרה הנדון: נהג אמבולנס מבקש לא לנסוע לכפרים ערבים כי הם כובשים בארץ וזה לא מוסרי.
אי דיוקים בכתבה 657337
ווטאבר.
התחנה מחליפה אותו בנהג אחר בכל פעם שיש קריאה לכפר ערבי. אני הצרכן, מה אכפת לי שמו של הנהג באמבולנס?
אבל המדינה לא מסכימה שהתחנה תחליט החלטה כזו ומפסיקה לממן אותה.
שים לב להדגשה. לא מפטרים את הנהג, לא מורים לתחנה לא לשכור נהגים כאלה, מענישים קולקטיבית את התחנה ואת הנזקקים לשרותיה.
אי דיוקים בכתבה 657354
אני מבין,אתה טוען שההחלטה הנכונה הייתה להורות לתאטרון לפטר את השחקן? ולא להעסיק שחקנים שמסרבים להופיע ביו"ש?
אי דיוקים בכתבה 657364
לא, אתה לא מנסה להבין. ההחלטה הלא נכונה היתה לעצור תקציבים לתאטרון. לא ניסיתי בכלל להגיד מה ההחלטה הנכונה.
אי דיוקים בכתבה 657366
אני בטוח שבחור כחם כמוך יצליח למצוא לא מעט הבדלים בולטים בין אמבולנס להצגת תיאטרון.

ואפרופו עונשים - העונש הקולקטיבי האמיתי מוטל על ציבור משלמי המיסים. למה על זה אתה לא מתרעם?
אי דיוקים בכתבה 657262
אם אינני טועה, חלק מהדרישה ללימודי הליב''ה במוסדות דתיים היתה שאם המוסד מקבל תקציב מהמדינה, יש למדינה מילה בקביעת תכנית הלימודים שלו.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים