|
||||
|
||||
פלוס שני ראשי ועדות (כולל כספים). |
|
||||
|
||||
ואחרים ביקשו שר לכל ח''כ שלישי וגם ראשות וועדות. |
|
||||
|
||||
(1) מיהם האחרים? (2) מה הם קיבלו? יו"ר ועדת הכספים, ואולי גם ועדת חוץ ובטחון במידה פחותה, הם תפקידים ששקולים בסמכותם לתפקיד שר. יש הבדל גדול בין הועדות הללו לכל האחרות. |
|
||||
|
||||
(!) כחלון, למשל. דרש שלוש משרות שר ושתי משרות ראש וועדה. (2) קיבל שלוש משרות שר וראשות וועדה אחת. מדובר בראשות ועדה. ההבדל הוא בחשיבות הוועדה, לא בסמכות. כשם שיש הבדל בחשיבותם של משרדי ממשלה, לא בסמכותו של השר. |
|
||||
|
||||
מה המשפט האחרון שלך אמור להגיד? ראשות ועדת הכספים היא תפקיד חשוב לפחות כמו תפקיד של שר. |
|
||||
|
||||
לחלק בין משרת שר - בתיק בכיר או זוטר, למשרת ראש וועדה - חשובה או זניחה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |