|
||||
|
||||
טוב, אז אתה מבין שאצלי זה בכלל לא מהכיוון הזה. אני נוטה להסכים שהזדהות מוגזמת עם מוצר/חברה מסחרית מסוימת או אי-הזדהות גורפת על הרקע שאתה מציין היא מיותרת, עם זאת לא הייתי מדרג אותה גבוה במקומות הטעונים שיפור בהתנהגות האנושית. |
|
||||
|
||||
מובן מאליו. אני רק חושב שזו לא התנהגות יחודית למוצרי צריכה, אלא תופעה (פסולה) כללית יותר. התופעה במוצרי צריכה פשוט מראה את האבסורד שבתכונה האנושית הזאת. לא במקרה הבאתי את הדוגמה של סוויפט עם ה - Big-Endians וה-Little-Endians. אין חדש תחת השמש ובני האדם תמיד היו תושבי ליליפוט. אנחנו כל כך משוגעים שאנחנו מסוגלים לשחוט אחד את השני בגלל ויכוח על מה עדיף - גזר או מלפפון. הדתות, הפוליטיקה, התרבויות והאידיאולוגיות שלנו רוויות בקידוש העדפות שרירותיות שכאלה. |
|
||||
|
||||
כולנו אכן ליליפוטים: כמעט כל מערכות המחשבים שבשוק הם עם אינדיאנים קטנים. רק התעבורה באינטרנט היא לרוב עם אינדיאנים גדולים. |
|
||||
|
||||
One little, two little, three little Endians...
|
|
||||
|
||||
אז הבעיה של האינטרנט היא יותר מדי צ'יפים, פחות מדי אינדיאנים? מעניין. נראה לי שזו גם הבעיה של כמה מפלגות בישראל (לעומת אלה שיש בהן רק צ'יף אחד, שמצ'פצ'ף על כל השאר). |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |