|
||||
|
||||
ארז! קראתי, נהנתי, הסכמתי (....וגם לא)ואז עברתי לתגובות. (נשברתי אחרי כמה עשרות,סילחו לי כולם...) "...ומה עם אלוהים?" (לא רלוונטי) רובוט? וירוס? אבן? גאיה? ושחף צולע עם דלקת בלבלב וצלקת על הגב? מה אתם באמת? מה עם חתול? (9 נשמות...) מיטוכונדריה ? מה עם פריונים? (ד"ש מהמלך אלברט ה-1...) [החתול הוזכר עבור אילו שלא ירדו לסוף דעתי במורכבות שני הנושאים האחרים בהקשר הזה כבדיחה תפלה למטרת התנצלות]. התשובה היא "לא זו השאלה..." אל עבר אותם הספסלים נובח גילון כבר שנים "זה לא קורס של למה אלא קורס של איך!!" גם בהמשך נאמר (לצערי הרב) לא פעם כי מדעי החיים עוסקים ב"איך" ולא ב"למה"... לצערי נפלת כאן למלכודת ה-"איך" במקום להמשיך ולפתח את ה-"למה" רובן המכריע של התגובות מעלה מקרים פרטיים (אפשר להגיד אפילו אינטימיים...) כאשר המשותף להם זה שלכאורה הם סותרים או לפחות מקשים על התיזה שלך,וכך ארז,נגררת ונדחקת לפינה צרה והתחלת לתפקד כ-תגובתוזום (אחיינו הצ'אטי של הפרוטאוזום...) בצורך לפרק מקרים אלו (ואחרים) מקרים אלו הם "איך". אולי חששת מלהפך ל"אימולוג קליני" אך הפכת ל....? זאולוג תרמודינאמי? ביולוג סיסטמתי של אנתרופיה ? אתה מדען. מניסיון אמיץ ומעורר המחשבה עברת לרשימת המכולת האינסופית של ה"יוצאי דופן" שנולדו רק בשל העובדה המצערת שלא המשכת בתיזה, למה לא המשכת? אולי בגלל שאתה,יחד עם המגיבים, נגררת להסבר מפורט על כ"א מ"יוצאי הדופן" ובגלל זה פשוט לא הספקת? אם לרגע נעצור ולא נפרק באופן בדיד כל מקרה אלא נמשיך בקו המקורי של המאמר (זוכרים אותו?) נראה שיש פה פספוס בטוחני כי המשך פיתוח התיזה תנטרל את רוב המקרים "יוצאי הדופן" ונראה ש"זה תופס". נ.ב אל תטרחו לדון במיטוכונדריה או בפריון ולשרוף 80 תגובות על זה (אפשר בקלות) נראה לי מיותר @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ אמילאנו טוען שהוא הפך אותך להומניסט קפלן יודע? כה לחי! חבר כבוד במועדון "x שותף של עודד" |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |