|
||||
|
||||
אתה מודע לכך שאתה לא מחשב את זה נכון? אם אתה מדבר על הומואים - זה 10% מתוך הכלל שאינם כאלה. אם אתה מדבר על עיוורים, זה אחוז מזערי מתוך הכלל שמסוגל לראות. אם אתה מדבר על נכים, זה אחוז מזערי מתוך כלל האנשים שמסוגלים להפעיל את גפיהם באופן תקין פחות או יותר. אז כשאתה מחבר את ההומו עם העיוור, העיוור חלק מכל אלה ששונים מן ההומו, כי העיוור לא הומו. וההומו עדיין חלק מכל אלה ששונים מן העיוור, כי ההומו לא עיוור. לכן לטענה שלך יש משקל מסוים רק לעניין הנשים. אבל הטענה שלי היא שאותן נשים מכניסות את עצמן למצבים לא טבעיים. לכשעצמן, זו זכותן. אבל כשיש לכך השלכות על אחרים, צריך לחשוב על זה שוב. על אחת כמה וכמה שהן דורשות מאחרים להכנס למצב לא טבעי ולא נוח, רק כדי לאפשר להן להכנס למצב לא טבעי, שאולי מעניק להן נוחות והרגשת חשיבות - וגם על זה אפשר להתווכח. וכאן צריך לבדוק מי דורך על מי. האם גבר שרוצה לשמר את סדר הדברים הטבעי הוא זה שדורך על אחרים? או אולי אישה שרוצה לשנות את סדר הדברים הטבעי, ולצורך כך דורשת מכולם לשנות ולהשתנות? לעניות דעתי, נראה שמי שדורש מכולם לשנות, להשתנות, לרמות ולעוות - והכל לפי רצונותיו ההרסניים - הוא זה שדורך על אחרים. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |