|
||||
|
||||
תגובה 642333. כמוכן, למה לוותר על שיעורי חינוך גופני רק בגלל זהות לא ברורה? לא יכולים להחליט אם אני מתאים לארבע או לחמש יחידות מתמטיקה, ולכן אני בינתיים אקבל פתק מהרופא ולא אלמד. |
|
||||
|
||||
1. לא כתבתי שצריך, אלא שאפשר. התגובה אומרת פחות או יותר מה שאני כתבתי (שמדובר על רהב מילולי שמסווה רצון לראות את בני/בנות המין השני בבגדים קצרים), במלים אחרות. 2. זה לא שהזהות לא ברורה, אלא שבגיל זה יש עדיין כאלה שזהותם אינה מגובשת (וזה לגיטימי). אם הם מרגישים שלא בנוח הם יכולים שלא להשתתף (או למשל לקבל מטלה עצמית מהמורה). המקרים החריגים הם לא סיבה לשנות סדרי עולם עבור כולם. נהפוך הוא. זה כמו שמי שיש לו הפרעות קשב יכול לקבל פתק מהרופא ויותר זמן במבחן. זאת לא סיבה לתת לכולם עוד זמן במבחן "בשביל שגם בעלי הפרעות הקשב יספיקו". ד"א למיטב ידיעתי יש יותר בני נוער עם הפרעות קשב מאשר עם בלבול בזהות המינית |
|
||||
|
||||
מדובר כאן בדרישה לא לשנות את סדרי עולם (או ליתר דיוק: סדרי בית ספר). זה מה שהיה נהוג שם. |
|
||||
|
||||
גם היה נהוג (שנים!) שמע"מ זה 17%. עכשיו זה 18%. נו אז? מתרגלים. |
|
||||
|
||||
למעשה, לא. לנוהג הנ"ל יש יותר ותק מהמע"מ, שמשנים אותו חדשות לבקרים, ויותר מפעם בשנה, במידה והממשלה בסכלותה חושבת שצריך1. 1 ואפילו באמצע תקופת דיווח. ילען דינכם, פקידי אוצר! ניהלתם פעם עסק מימיכם?! |
|
||||
|
||||
אגב, זה בכלל לא רע לתת לכולם עוד זמן במבחן, למען האמת - זה מצויין. |
|
||||
|
||||
אבל הבעיה היא, שכולם כבר מקבלים יותר זמן במבחן. (אם אתה טוען שלא - תוכיח. למשל על ידי זה שתיתן קריטריון להבחין בין 'זמן' לבין 'יותר זמן'). |
|
||||
|
||||
כמובן. זה תלמה ילין. 1/3 אם לא יותר עם לקויות למידה1. בלבול בזהות המינית משמע נטיה מינית שונה מרגיל? כי אלה הרבה פעמים כבר סגורים על עצמם כבר בתיכון. 1 התברר לי בדיעבד. איזו מרחפת הייתי. או שכנראה שהכיתה שלי, שרובה הגיעה מאותו יסודי, לא ניחנה בהרבה לקויות למידה כי אצלנו ביסודי העיפו על כאלה דברים. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |