|
הצגת את העניין בצורה מדוייקת לטעמי, ולצערי (על המצב, לא על ההצגה) אני נאלץ להסכים עם ההבחנות שלך.
אבל שים לב לשינוי שעובר גם עם נשוא ההשוואה שלך - יותר ויותר אנו נתקלים בחברות שמשווקות לנו "דרך-חיים" שלמה כשאר למעשה הן מוכרות לנו משקה קל או שירותי טלפון, יש כאן קירוב נוסף בין שני העולמות הציניים והמניפולטיביים של הפוליטיקה והקפיטליזם בעזרת תקשורת ההמונים, ובתור פועל יוצא אנחנו נתקלים בשימוש בשיטות פסיכולוגיות דומות של השאה ושיכנוע תת-מודע של הצרכנים (בין אם הם צורכים מוצר גשמי או "ערכי", ההבדלים מטשטשים בקצב מהיר) על-מנת להגדיל את קהל התומכים/קונים בשתי התעשיות הנ"ל. גלעד
|
|