|
||||
|
||||
הם לא צריכים. יש מישהו שעושה בשבילם את העבודה השחורה. בינתיים הם מתפרנסים מהיהודים. נהנים מרמת חיים גבוהה שהיאהוד הפראייר נותן להם, אפליה מתקנת שהיאהוד הפראייר נותן להם... ומדי פעם תומכים בטרור, מסייעים למחבלים, עושים לינץ' ביהודים, שודדים אותם, יורים בהם... |
|
||||
|
||||
הבטחה לערבים ניתנה בדיוק פעם אחת ע''י היהודים ומאז ישראל לא ממש מתאמצת להוסיף לזה גם אלמנט הכרחי של אבטחה. |
|
||||
|
||||
תוכל לפרט? |
|
||||
|
||||
אם תצייר קו שהולך ממגילת העצמאות של 1948 להתבטאויות מודל 2014, נניח של ליברמן, איזה סוג רגרסיה תקבל בעניין היחס והקשר בין מדינת ישראל לאזרחיה הערבים? |
|
||||
|
||||
בוא נחשוב מה באמת קרה ממגילת העצמאות של 1948 ועד ההתבטאויות של ליברמן 2014. נתנו לערבים אפשרות לחיות במדינה כאזרחים שווי זכויות. להצביע, לעבוד, להתפרנס, להתעשר, לרכוש השכלה, להתערות בחברה... נתנו להם כל מה שמצופה ממדינה לתת לאזרחיה. ומה הם נתנו חזרה? הזדהות עם האויב, הזדהות עם האויב, ושיתוף פעולה עם האויב. שוב ושוב ושוב. אז אחרי שהם הוכיחו שהם יודעים רק לקחת מה שמתאים להם והם רוצים לפגוע ביהודים, אזרחיה הטובים של המדינה, אולי באמת צריך לשנות את המדיניות עליה הצהירה מגילת העצמאות. ניסינו את זה. זה לא הלך טוב. עכשיו צריך לנסות משהו חדש. |
|
||||
|
||||
עד ה' באייר תש''ח אכן הינו אנחנו והם. באותו יום מדינת ישראל הולידה את עצמה מתוך שניסחה וקיבלה על עצמה את מגיל העצמאות. מהנקודה הזו אין כבר אנחנו והם ונקודת מבטה של המדינה. יש רק אנו. אי לכך, מילת המפתח בתגובה שלך היא ''נתנו''. וזה כל העניין. |
|
||||
|
||||
נתנו להם את האפשרות להיות "אנו" במקום "אנחנו והם". הם סירבו ועדיין רואים את זה כ"אנחנו והם". יותר מזה. הם רואים את עצמם ואת תומכי החמאס והפת"ח שרוצים להשמיד את המדינה שלהם כ"אנו", במקום "אנחנו והם". אפשר לשחק במילים כמה שתרצה. בפשטות, בשורה התחתונה, הם לא רואים את עצמם כשייכים למדינה, הם מגלים ששון ושמחה בכל פעם שהמדינה או אזרחיה היהודים נפגעים, והם מגלים רצון שהמדינה ואזרחיה היהודים יפגעו. מה אתה מציע לעשות במצב כזה שבו יש קבוצת אוכלוסיה מוגדרת, שכקבוצה (בהתעלם מיחידים היוצאים מן הכלל) לא רואה את עצמה כחלק מהמדינה או כמחוייבת למדינה, ומביעה תמיכה והזדהות עם אויבי המדינה? |
|
||||
|
||||
אתה אכן משחק במלים. ממשלות ישראל והחברה היהודית בישראל עושה, ולמעשה לא עושה, מעשים. וזה כל העניין. ההסטוריה הישראלית לא החלה בשבוע שעבר, היא החלה, כאמור, לפני 66 שנה וזה לא אפקטיבי לחתוך את ההיסטוריה לזמנים דיסקרטים. |
|
||||
|
||||
טוב. בוא לא נתווכח מי משחק במילים. אם ננסה לחזור לטענה המקורית שאולי אתה חולק עליה, אני טוען שהערבים אזרחי ישראל לא נאמנים למדינה למרות שקיבלו ממנה זכויות שוות ואפילו אפשרויות של הפליה לטובה. אתה מוזמן לחלוק עלי ולהאיר את עיני במה אני טועה. |
|
||||
|
||||
אתה רואה התגייסות קולקטיבית (או סתם המונית) של ערביי ישראל להרוג יהודים? |
|
||||
|
||||
בוא נראה. הם מצביעים ובוחרים חברי כנסת שתומכים בטרור ברמות שונות. הם מפגינים נגד מלחמה בטרור. הם מפגינים הזדהות עם טרוריסטים. הם מנפיקים אחוז גבוה מדי של פגיעות באוכלוסיה היהודית. הם מפגינים חוסר נאמנות בעקביות ובאחוזים גבוהים. כמו שכתבתי קודם, רובם לא צריכים להסתכן בפועל בהנחת מטענים וידוי אבנים, כשיש מי שעושה בשבילם את העבודה השחורה. זה בערך כמו הויכוח על הירקן מעזה, האם הוא תומך בטרור, או שבגלל שהוא רק מוכר ירקות ולא יורה רקטות במו ידיו, אז הוא לא תומך בטרור. |
|
||||
|
||||
זה שהח"כים מהמפלגות הערביות הם ככלל אנטי-ישראלים, אני מסכים, ומתרגז, ומצער אותי מאוד שכל כך הרבה ערבים מצביעים להם. אני חושב בכל זאת שרוב המצביעים להם לא מצביעים להם בגלל האנטי. אני לא אומר שהם מצביעים להם למרות האנטי, אבל אני כן חושב שהיתה יכולה בקלות לקום הנהגה פוליטית ערבית ששמה בצד את האנטי-ישראליות, ולקבל תמיכה רחבה. (לשם השוואה, בעזה אני נותן לזה פחות סיכוי.) ואני עדיין לא מסכים ש"לא רוצים להיות אויבים" זו תמיכה בטרור. ואפילו לא "צריך להפסיק את המלחמה". אני מסכים איתך שהפסקת המלחמה היא עידוד לטרור. הם יכולים לחשוב שזה לא עידוד לטרור, או לחשוב שצריך להפסיק את המלחמה בלי קשר לאם זה מעודד טרור או לא. הנה הבחנה: מי שמפגין "יופי שנהרגו חיילי צה"ל", או "אודרוב אודרוב תל אביב" אם להזכיר נשכחות, ויהודים ירביצו לו, אני אחשוב כמוך - לא ראוי, אבל מובן, וסדר העדיפויות של המשטרה וכו'. זה שונה תכלית השינוי מ"לא רוצים להיות אויבים" או "להפסיק את המלחמה". |
|
||||
|
||||
אז אתה רוצה לשכנע אותי שהמצביעים של אותם ח"כים חושבים לגמרי אחרת מהם ועדיין בוחרים בם שוב ושוב ושוב? ואלה אותם אנשים שחוגגים כשחיילים ואזרחים ישראלים נפצעים, ואותם אנשים שמניפים דגלים של ארגוני טרור ומכריזים שהם באותו צד עם תומכי ואנשי הטרור... קראתי אתמול או שלשום כתבה בYNET על הגישה האנטי ישראלית שקיימת בצורה רחבה מאוד אצל "ערביי ישראל". ניסיתי לחפש עכשיו את הכתבה כדי לקשר אליה ואני לא מוצא. מצטער. מה שכן מצאתי זה כתבה על יהודים וערבים מסרבים להיות אויבים. מי שמאוד מתאמץ יכול לפרש בתמימות את הסיסמאות. אבל בכתבה כתוב (ואפשר לראות בתמונות) שהם מניפים דגלים של ארגוני טרור ובאופן כללי, לא רוצים שהצבא יפעל נגד ארגוני טרור, למרות שארגוני הטרור האלה ממררים את חייהם של אזרחי ישראל. אז כמו שאמרתי קודם (אני כבר חוזר על עצמי): העיתוי של ההפגנה, האנשים שמופיעים בה, שיש להם היסטוריה אנטי ישראלית ידועה, והדגלים שמניפים בה, מצביעים על הכוונה הכללית. |
|
||||
|
||||
"המצביעים של אותם ח"כים חושבים לגמרי אחרת מהם ועדיין בוחרים בם שוב ושוב ושוב?" הם לא חושבים אחרת מהם בהכל. זו בעיה ידועה בדמוקרטיה יצוגית: יש לך פתק אחד, ובדרך כלל אין מפלגה שמייצגת בדיוק את מה שאתה חושב ורוצה. ברור שאי אפשר "לחייב" אותך על (לומר שאתה רוצה ב-) כל מה שהמפלגה שבחרת בה רוצה. יתרה מזו, אצל המון בוחרים - אולי רובנו - הבחירה במפלגה קשורה רק באופן רופף לפעולותיה ודעותיה הקונקרטיות של המפלגה, ויותר לענייני זהות ותדמית כללית. אני חושב שחלק חשוב בפופולריות (הלא גורפת, אגב) של המפלגות הערביות בציבור הערבי הוא פשוט בגלל זהות. כאן הייתי יכול לומר "הערבים מחזיקים בדעות הרבה יותר פרו-ישראליות מהח"כים שהם בוחרים מסיבות אחרות", אבל לצערי אני לא חושב שזה נכון. אבל אני כן חושב שבין הערבים שבוחרים במפלגות הערביות יש סקאלה של דעות כלפי ישראל, היהודים, והחמאס, ושהסקאלה הזו הרבה יותר מגוונת מזו של הח"כים. אם נזניח קצוות דלילים של הסקאלה, אני מנחש שנמצא רבים שאכן מחזיקים במודע ובנחרצות בדעות אנטי-ישראליות. ואני מנחש שנמצא רבים שחושבים "שיפסיקו להתעסק עם השטחים והחמאס, יש לנו בעיות אחרות". ויש רבים - אם אני צריך לנחש אז הם הרוב - שכן מזדהים עם ההתבטאויות האנטי-ישראליות של הח"כים, אבל זה מתוך הרגל, לא מלווה בנכונות להתעמת עם השלטון/היהודים ולשלם על כך מחיר, וכמו שכתבתי קודם הם יכולים גם להשתכנע אחרת. בכתבה שקישרת אליה אני לא רואה טקסט שטוען משהו שרלוונטי למה שאתה אומר, אני מניח שאתה מתייחס לדגל פלסטין/אש"ף שיש שם (לצד דגל הגאווה הלהט"בי, למרבה העניין. חמאסניקים שרופים הם לא, וגם לא תומכי הפלג הצפוני.). לפי הדגל הפלסטיני [ויקיפדיה], מיטב המוחות בישראל - כולל הממשלתיים והמשפטיים - לא סגורים על עצמם האם זה דגל לגיטימי (פלסטין) או טרוריסטי (אש"ף). כאמור, אני חושב שחייבים לפרש לקולא. אני יודע שאצלך אש"ף והחמאס זה אותו דבר, אבל בעיניהם - בזה אני די בטוח - לא. בנוגע לעיתוי, והשאלה "למה הם מפגינים עכשיו ולא הפגינו קודם כשהיו טילים על שדרות", נו באמת. לכולנו מפריעים דברים שונים. אתה נזעק על אלימות משטרתית כלפי מתנחל, האם נזעקת כשהיתה אלימות משטרתית נגד ערבים, או כל אחד אחר שאתה לא מסכים איתו? ומה יהיה עם "האנשים שמופיעים [בהפגנה], שיש להם היסטוריה אנטי ישראלית ידועה"? את מי מהם אתה מכיר? |
|
||||
|
||||
אני נוטה להסכים איתך בדבריך (אם הבנתי אותם נכון) שרוב הערבים אזרחי ישראל לא יפגעו בעצמם כדי לפגוע בישראל. מה שאומר שאם היו מציגים קו נוקשה יותר באכיפה ובמניעה של התנהגות תומכת טרור - נפנוף בדגלי חמאס שבכתבה צויינו בתמימות כ''דגלים ירוקים'' - יפסק. זה בערך כמו שבכתבות מכנים ''צעירים'' כעלה תאנה למחבלים. בקשר לשאלה אם דגל אש''פ הוא דגל טרור, המוחות הממשלתיים והמשפטיים שחושבים שזה לגיטימי, הם טיפוסים שנתנו לגיטימציה למחבלים בחליפות וכולנו משלמים את המחיר. אני לא חושב שההשוואה בין אלימות משטרתית כלפי אזרחים שלנו או של האויב, שווה לשאלה על עיתוי ההפגנה. הויכוח על אלימות משטרתית כלפי אנשים כאלה ואחרים, שווה לויכוח על לגיטימיות של הפגנה כזו בימים רגועים יותר. בשעת מלחמה, כשעשרות רקטות מתעופפות להן כל יום, לומר שישראל אוכלת את שכניה שמסרבים להיות אויבים, זה עובר את גבול הגועל-נפש. אנשים שיש להם היסטוריה אנטי ישראלית ידועה - כגון דב חנין. |
|
||||
|
||||
אני חשוב שאתה שוגה לגבי דב חנין. למרות שאני חולק עליו בכמעט כל נושא, אני לא חושב שהוא אנטי ישראלי (בניגוד לעמיתים רבים שלו בשמאל הקיצוני). למעשה הוא אחד מחברי הכנסת ההגונים היחידים בשמאל בכלל, ובשמאל הקיצוני בפרט. למעשה מלבד סרבנותו בזמן שירותו הצבאי, אין פרט בהיסטוריה שלו המלמד על אנטי ישראליות. |
|
||||
|
||||
בסדר. אז אתה עצמך מספר לנו שדב חנין היה סרבן בזמן שירותו הצבאי, ועד היום תומך בפעולות כאלה, והוא מפגין בתל אביב עם פעילים של ארגון ''שוברים שתיקה'', שזה ארגון שכולו מעודד לסרבנות צבאית, ובעצם אומרים לנו לסגור את הצבא וללכת, כי אין לגיטימציה לצבא להלחם מול ארגוני טרור, כי הם מסתתרים בתוך אוכלוסיה אזרחית, וזה פשוט מזעזע את נפשם העדינה והמוסרית לראות ערבי-תומך-טרור-תמים שצריך לסבול בגלל מחבלים שמסתתרים מאחורי הגב שלו. אני לא רואה טיפת הגינות באדם שזורק הצידה את כל הסבל של היהודים שנפגעו מטרור ערבי במשך מאה וחצי, כדי להתמקד בסבל שהערבים מביאים על עצמם כשהם מתעקשים בלי סוף להתמקד בטרור ו''התנגדות'' לחיים שקטים ורגועים. |
|
||||
|
||||
"לומר שישראל אוכלת את שכניה שמסרבים להיות אויבים, זה עובר את גבול הגועל-נפש" אה, אתה מבין זאת כאילו הם אומרים שהעזתים, או שכני ישראל אחרים, מסרבים בפועל להיות אויבים? זאת נראית לי פרשנות בלתי סבירה בעליל. אני מבין שהם אומרים - בהפגנה משותפת של יהודים וערבים - שהם, המפגינים, מסרבים להיות אויבים אלו של אלו, והם קוראים ליהודים וערבים אחרים לסרב גם הם, להפסיק להיות אויבים כפי שהם היום. לא השוויתי את עיתוי ההפגנה לשאלה על אלימות שוטרים. השוויתי את עיתוי ההפגנה לעיתוי המחאה על אלימות שוטרים. "אם היו מציגים קו נוקשה יותר באכיפה ובמניעה של התנהגות תומכת טרור - נפנוף בדגלי חמאס שבכתבה צויינו בתמימות כ"דגלים ירוקים" - יפסק." תראה מה זה, כמעט האמנתי לך על הדגלים הירוקים, וכתבתי פסקה שלמה על זה. בסוף זה בכל זאת נראה לי מפתיע קצת, והסתכלתי על הסרט. יש שם באמת דגל ירוק. ברגע אחד הוא מתנפנף. חבר, זה דגל מרצ1. 1 קוראי הפתיל הימנים, בבקשה אל תנחיתו את ההרמה הזו. הנה, חשבתי על זה לפניכם, וזה לא לעניין כאן. |
|
||||
|
||||
לא. התכוונתי למשהו אחר. 1. אני מניח שכשהם אומרים "שכנים", הם מתכוונים ל"פלסטינים". 2. אותם "שכנים" אוכלים אותנו כל הזמן, וזה מתבטא בירי בלתי פוסק של רקטות ופצמ"רים על אזרחים ישראלים, פעולות טרור נרחבות כלפי אזרחים ישראלים כולל באזורי יו"ש. 3. ה"שכנים" החביבים חוטפים לנו שלושה נערים. 4. ישראל נוקטת בפעולות בניסיון למצוא את החטופים ולהשיב אותם הביתה. 5. השכנים מתרגזים על החוצפה של ישראל לנסות להשיב את החטופים, ואוכלים אותנו במרץ הולך וגובר. 6. ישראל מגינה על עצמה באמצעים צבאיים. 7. שמאלנים טוענים שישראל היא זו שאוכלת את שכניה העזתים. שכנים חביבים וטובים שמסרבים להיות אויבים, בניגוד לכל ההמצאות הבידיוניות שכתבתי לעיל. הדיון על העיתוי, בא בגלל שכתבת באחת התגובות לעיל "בנוגע לעיתוי, והשאלה "למה הם מפגינים עכשיו ולא הפגינו קודם כשהיו טילים על שדרות", נו באמת. לכולנו מפריעים דברים שונים. אתה נזעק על אלימות משטרתית כלפי מתנחל, האם נזעקת כשהיתה אלימות משטרתית נגד ערבים, או כל אחד אחר שאתה לא מסכים איתו?". אז, אם מפריע להם שיהודים וערבים הם אויבים, שיפגינו כשהערבים הם אויבים. שיפגינו כשרקטות נוחתות. שיפגינו כשנחטפים נערים. שיפגינו כשדוקרים שוטרים, חיילים ואזרחים. שיפגינו כשמשליכים אבנים ובקת"בים. למה כשכל זה קורה הם שותקים, וזה מפריע להם רק כשהיהודים נעתרים לדרישתם הנחרצת של הערבים להיות אויבים? לגבי הדגלים הירוקים. סלח לי. באמת. בדקתי שוב, ועם כל ההפגנות האלה הכל מתערבב לך בראש. בעיקר כשבשתי ההפגנות יש דגלי אש"פ ושמאלנים שמה שחשוב להם זה שאף פעם ובשום מצב לא נעשה כלום לערבים, כי רק לערבים מותר "לעשות" לנו. |
|
||||
|
||||
לא יודע,אני רואה אותם שמחים בזמן נחיתת טילים פה,על מה הם שמחים כלכך? שסופסוף נחריב את עזה? או שאולי מת עוד יהודי? (גם להתעלם מההסטוריה בצורה כלכך בוטה זה דבר פסול,עשרות פעמים ערבים עשו פרוגרומים ביהודים בארץ ובחול,למה אתה חושב שהשנה בדיוק לא בא להם? כי אתה חי בה?) |
|
||||
|
||||
אם יעמדו לפניך 300 ערבים. 100 יהיו עצובים על מוות של יהודי, עוד 100 יהיו עסוקים במשהו אחר, 99 יגנו את שני הצדדים ואחד יתחיל לרקוד ולצהול בשמחה, אתה תספר לנו שאתה רואה אותם שמחים וצוהלים על מוות של יהודים. |
|
||||
|
||||
1.ה"אחד" הזה מצליח לעשות הרבה יותר מידי נזק ביותר מידי מקומות במשך הרבה יותר מידי זמן 2.שהחכי"ם שלהם (חכי"ם זה אנשים שהאחד שלך+עוד כמה וכמה הצביעו להם) יגידו בטלויזיה שהחמאס הוא ארגון טרור,זאת תהיה התחלה להגיד שהתגובה שלך הגיונית,רק התחלה. 3.זה האחד שלך ,אבל פה יש עוד אחד-פה חשדתי |
|
||||
|
||||
יותר כמו 291 (93% אנטישמים) ירקדו ויצהלו |
|
||||
|
||||
צ"ל 279, כמובן |
|
||||
|
||||
החבר'ה מהפגנת ה"לא רוצים להיות אויבים", אתה בטוח שהם שמחים בזמן נחיתת טילים פה? אני חושב שהערבים בישראל (בפרט בערים המעורבות, אבל בהחלט לא רק) הם בסיטואציה שונה מאוד מהערבים במקומות אחרים ותקופות אחרות. זה נותן לי פתח לתקווה. |
|
||||
|
||||
הערבים חלקם כן,היהודים לא-אבל למעשה מנסים לחשק את הממשלה מלפעול נגד. מה שונה הסיטואציה והתקופה? (אם תענה ,תנסה להסביר גם מה ההבדל בינם פה לההפגנות האנטישמיות בשיתוף עם ארגונים ניאו נאצים(!) באירופה) |
|
||||
|
||||
וזה שכל מיני שרים בממשלה מנסים לחשק את ראש הממשלה ולסבך את ישראל במלחמה בבוץ העזתי לא מפריע לך? הפגנת מחאה נגד פעולות ישראל היא דבר אחד. גם כאן אנחנו יכולים להפגין נגד כל מיני בעיות בעולם. הפגנה כזו לא חייבת להיות אנטישמית. אם היא אנטישמית זו כבר בעיה נפרדת (עברת על כל הפגנות המחאה ובדקת שכולן הן אנטישמיות בשיתוף פעולה עם ניאו נאצים?) |
|
||||
|
||||
"לחשק את ראש הממשלה ולסבך את ישראל במלחמה"-זה אפילו לא דעה פוליטית,זאת מחוייבות ראשונה במעלה של המדינה לאזרחיה,היא מחוייבת לנטרל איומים.1 במדינה נורמלית השאלה/תהיה הזאת לא הייתה עולה-אין כזה דבר לירות טיל על מדינה ושהמדינה לא תעשה הכל שזה לא יקרה. בארץ שיש בה את זן האנשים האלה -"שמאל ישראלי",ירי על משגר של טילים עומד בסימן שאלה-זה מעבר לטירוף. 1.לא אמרתי שכל ההפגנות אנטישמיות 2.לא אמרתי שכולן בשיתוף ניאו נאצים 3.עכשיו אני אומר-כולן אנטישמיות,ובחלקם משתתפים ארגונים נאצים. לא יכול להיות שאדם שקדושת החיים מפריעה לו יעדיף להפגין נגד ישראל ולא נגד 10 (נגיד) מקומות אחרים עם הרבה יותר הרוגים. לא יכול להיות אדם שחופש הביטוי מפריע לו יעדיף להפגין נגד ישראל ולא נגד 10 (נגיד) מקומות אחרים.וכו' לא יכול להיות שיפגינו נגד פעולה שכל מטרתה למנוע שיגור טילים על אזרחים תמימים. נשאלת השאלה למה דווקה נגד ישראל? מה שונה בישראל מכל מדינה אחרת בעולם שמוציא אנשים שבכל מקרה אחר של טבח המוני לא היו כותבים מילה בטוויטר.תשובה- כי זאת מדינה של יהודים. והאנטישמית חיה ובועטת יופי. 1דיפלומטיה לא רלווטית כפתרון,בדיוק כמו שלא רלווטי שקבוצת פסיכופטים יאגפו לך את הבית,שאתה עם כל המשפחה בפנים, עם סכינים ואקדחים,ויזרקו לבפנים בקתבי"ם -אתה לא תתקשר למ.החינוך שיחנך יותר לערכים דמוקרטים.אתה גם לא תרצה שישלכו ניידת "מידתית" לאירוע כזה-אתה תרצה את כל הימ"מ עם השייטת מהים מהאויר ומהיבשה בשניה הזאת.זאת מחוייבות בסיסית של מדינה לאזרחיה. |
|
||||
|
||||
מה שונה הסיטואציה והתקופה? בעיקר שהם מוקפים ברוב יהודי, רבים מהם משולבים בו, ומהווים חלק מחברה אחת עם יהודים. וגם שכאן יותר מקשים על כוחות איסלמיים / קיצוניים מקרבם להתחזק (ע"ע אישור השב"כ למורים). |
|
||||
|
||||
1.אשרי אדם החושש תמיד 2.הם מוקפים ברוב ערבי,הסביבה המידית שלהם יהודית 3.תשאל כל יהודי מזרחי שחי במדינת ערב,איך הם חיו בשלום ואהבה ויהודיות היו מניקות תינוקות ערבים ולהפך. וב10ד' של צעקות במסגד קמו מאות לפרוגרומי שחיטה מאורגנים. 4.קשה יש רק בלחם וגם זה אוכלים 5.ראית איזה הפגנות אלימות היו פה בימים האחרונים? אתה יודע שהרכבת הקלה מסתובבת עם מזלט קטן שמזהה איומים מרחוק לפני כניסה לאיזור של הברברים? שמעת מה הם צועקים בהפגנות? הם הרבה יותר קרובים לדאע"ש מלדוב חנין אתה שואל מה האידאולוגיה של דעאש שהם מניפים את דיגלה? אם לתמצת הם רוצים שכולם ימותו,רוב האלה פה שמניפים דגלי דעאש סביר שלא ישרדו את הקבוצה המזויעה הזאת. שבאמת אורקים זה שבט צופים ברעננה לידם. |
|
||||
|
||||
3. שאל כל אדם נורמלי, איך יהודיות היו מניקות גם ערבים שאינם תינוקות, כי לא הייתה להן ברירה... כן. אני מדבר על תופעת אונס נפוצה, של נערות ונשים שבאו מקבוצה חסרת הגנה שחיה בתוך עם של אנסים. |
|
||||
|
||||
לא,זה אחרי ה10 ד' עידוד במסגד |
|
||||
|
||||
ערבי לא צריך עשר דקות עידוד במסגד בשביל לאנוס. מספיק תזוזות קלות מתחת לג'לביה... |
|
||||
|
||||
נפלא בעיני איך ירדן מסוגל לשוחח ברצינות עם קרנף פנטזיונר. |
|
||||
|
||||
יש לך עיניים? |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |