|
||||
|
||||
זאת השעה. עלה על דעתי שאולי הכותב התכוון רק לסקור את תולדות האתאיזם תוך רפרוף עדין על מקורותיו. זה עדיין משאיר את סוף המאמר פרובלמטי ופשטני משהו, שלא לומר מזלזל באינטילגנציה של בני ישראל, אך עדיין מכניס דברים לפרופורציות, אני לוקחת בחזרה. סליחה. הסקירה ההיסטורית של אתאיזם ביהדות, שהקפיצה אותי, היא כמובן מוטעית מן היסוד (או לפחות לא חד משמעית), אני אשמח להוכיח את זה אם זה לא ילעס עד דוק עד שובי. חג שמח. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |