|
||||
|
||||
אתה רוצה הוכחה ש - 84 אחוז מהאוכלוסיה הם טיפשים? הנה קישור שאומר ש-ש 84 אחוז מהאוכלוסיה היא מתחת לאייקיו 115 בעניין האישי שלך הרי זה ידוע שמחוננים ישתעממו מחומר שמכוון לתלמידים הממוצעים אני תמיד בדילמה האם ללמד את רוב הכתה לרמה שלהם וכך לגרום למבריקים להשתעמם או ללמד את המבריקים ולזנוח את כל הדבילים. אחרי שנים רבות החלטתי ללמד את כולם אבל לתת תוספות וללמד את המבריקים בזמני הפנוי ללא שום דרישה כספית תרומה שאני נותן בניגוד ליתר המורים שמתנהגים באנוכיות טיפוסית וכבר אמרתי אתה רוצה לשתות מים מופלרים תקנה בקבוקים עם פלואור אין לך את הזכות להרעיל את המים של כולם אתה רוצה מזון מהונדס תאכל בבקשה אבל אני רוצה שיהיה סימון על מוצרים שמכילים את זה וחיות משק שמוזנים ע"י זה אתה רוצה להתחסן רוץ להתחסן אבל אל תכריח אותי ואת ילדי להתחסן |
|
||||
|
||||
אה שכחתי גם להוסיף שאת זה אני יודע לא רק על סמך נתונים באינטרנט אלא מתוך ניסיון אישי בלימוד של אלפי תלמידים במשך מספר לא מבוטל של שנים. ובנוגע לצב-מעבדה הדוקטור לביוטכנולוגיה אני חושב שהוא יביא הרבה יותר תועלת אם הוא יקים מעבדה לגילוי מזון מהונדס-מזוהם במוצרים, מאשר מורה בביולוגיה. גרינפיס היו צריכים לשלוח דוגמיות למעבדות באירופה בגלל שאף מעבדה בארץ לא רצתה (יש להם את הכלים) לבדוק בגלל אינטרסים כלכליים. מדינת ישראל נוהגת כמו מדינת עולם שלישי בתחום הזה. אני עדיין לא ראיתי מחקרים ארוכי טווח (של שנתיים) שמראים שמזון מהונדס הוא בטוח. כבר שכחתם מה זה חברת מונסנטו אם כן אז אני אזכיר לכם. |
|
||||
|
||||
גם לי יש תיאורית קונספירציה. דוד הוא למעשה מכונת טיורינג! הדרך בה ברגע שסיפור נולד הוא נוגס בו את שיניו ומנער אותו (שמתם לב איך עד לפעם הראשונה בה הוא דיבר על כך שהוא מורה, זה לא הוזכר במשך עשרות הודעות ומאז בכל הודעה זה רק הולך ומחריף). הדרך בה כשאין לו מה לענות הוא מפנה למאמר מתוך רשימה של מאות שהוכנו מראש, ללא קשר ישיר לעניין אליו הוא מגיב. התחזות לטרול יכולה להיות מכונת טיורינג קשה מאוד לזיהוי. איפה הריסון פורד כשצריך אותו... |
|
||||
|
||||
אני בטוחה שהוא מורה במגזר הדתי. אין סיכוי שמורה בבי"ס רגיל יתבטא בצורה כזאת מחפירה על התלמידים שלו וגם יפגין יכולות כאלה עלובות באנגלית והבנת הנקרא (ראה טענותיו המוזרות על IQ) |
|
||||
|
||||
את המחשבה שאולי אתה באמת מורה בתיכון אני מנסה לשמֵר לימי הקיץ. הצמרמורת הזאת תוכל לחסוך לי הרבה כסף על מזגן. לגבי החיסונים אני דוקא מסכים איתך. לדעתי צריך לאפשר לכל מי שלא רוצה להתחסן להמנע מהחיסון, למרות הבעייתיות הנגרמת לציבור. אין צורך להגיד שבכך אותו אדם גם מוותר על הזכויות שהשתייכות לחברה מתורבתת מקנה לו כמו ביטוח בריאות, ביטוח לאומי, חינוך חינם (חה!), הגנה משטרתית (חה! חה!) ושאר זכויות סוציאליות - אבל רצונו של אדם כבודו. |
|
||||
|
||||
אוף טופיק: אתה יודע שצמרמורת היא תגובה לקור, ולא מקררת בעצמה, נכון? אבל אתה בחברה טובה - באיזו הומורסקה של קישון הוא כתב שאשתו נוהגת לקרוא ספרי אימה בזמן חמסין, כדי שהצמרמורת תצנן אותה. |
|
||||
|
||||
הסיבה והמסובב לא ממש משנים לי, העיקר שארגיש צמרמורת. סימולציה של קור היא תחליף לא רע לקור. קישון מן הסתם שוהה אי שם בתת-מודע שלי... |
|
||||
|
||||
אני לא רוצה הוכחה ש - 84 אחוז מהאוכלוסיה הם טיפשים. אני רוצה הוכחה שאין קשר בין שיטת הלימוד שלך (כמורה) לבין היכולת של התלמיד להבין את החומר. כלומר שלא משנה מה אתה תעשה, התלמידים הממוצעים לא יבינו. או לחילופין, שהתלמידים המחוננים ישתעממו מחומר שמכוון לתלמידים ממוצעים. ולגבי הטענות הדמגוגיות שלך: 1. לא אמרתי אם אני תומך או לא בהפלרה, חיסון וכו' - אז אל תשים לי מילים בפה, ואל תכתוב לי תגובות בשמי. 2. אנחנו חיים במדינה עם חוקים. אתה רוצה שיהיה סימון? יש לך דרכים לעשות את זה, ואני אתמוך בך ב-100% - ללא קשר אם זה בריא או לא. אבל אל תתחיל לקשקש אמירות פסאודו מדעיות, ותאוריות קונספירציה בשביל להצדיק את הדרישה שיהיה סימון. אני יכול לציין בפניך הרבה מאד עוולות שיש היום בנושא סימון מוצרים (לאחרונה אובחנה אצלי מחלה כרונית, שדורשת שאפקח על רמת הנתרן, אשלגן, והזרחן שאני צורך - ולמרבה הפלא, רק נתרן מופיע על גבי האריזות - אשלגן וזרחן לא מופיעים....) זה לא אומר שיש קונספירציה ושמסתירים את המידע הזה בכוונת זדון (כי רוצים להרוג אותנו, לעקר אותנו, או אולי להרוג ספציפית אותי) |
|
||||
|
||||
זה תלוי במספר התלמידים בכיתה, וזה תלוי ברצון של התלמידים ללמוד, ביחס ובחשק ומאיזה בית הם מגיעים חלקם גם מקבלים שיעורים פרטיים מחוץ לבית הספר כך שהם בקיאים יותר ואני חושב שככל שהם לומדים יותר שעות בבית הספר האפקטיביות של הלימוד יורדת למשל בבוקר הם עוד עירניים ואפשר ללמד אותם יותר ואילו אחרי 12 בצהריים ואחרי שהם אכלו כמעט אין טעם כי הם כבר עייפים ואני מבין אותם לדעתי לא צריך ללמד מעבר ל-4 שעות ביום לדעתי 15 תלמידים בכתה יהיה אידאלי, בכתה מצומצמת כזאת אני יכול לעשות פלאים יש צורך במורים טובים ותלמידים טובים על מנת להגיע למצויינות לא ניתן להטיל את כל האשמה על המורה היו הרבה מקרים שההורים ביקשו ממני ללמד את ילדיהם אך אני סרבתי למרות שהציעו לי שכר טוב פשוט אין לי סבלנות לילדים שלא רוצים ללמוד ועוד יאשימו אותי שאני לא מלמד טוב לעומת זאת הרבה פעמים לימדתי חינם תלמידים מצטיינים בגלל שמאוד נהנתי ללמד אותם |
|
||||
|
||||
אני לא יודע מי אתה (אולי אותו אחד שכתב תגובות ״מטעם ה- nsa״ בדיון על סנאודן?) אבל עלי עד עכשיו הצלחת לעבוד. שאפו! |
|
||||
|
||||
נחמד, לפי הטבלה המובאת בתחתית המאמר שייקספיר מוערך כבעל מנת מישכל גבוהה משל אינשטיין ושפינוזה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |