בתשובה להפילוסופיה של אין ראנד בישראל, 18/07/01 0:36
תגובת הפיל' של אין ראנד בישראל 628009
מקשר כאן את תגובתו של ד"ר ירון ברוק ביחס להצגת אוהד קמין כ"מייצג" את "הפילוסופיה של איין ראנד".
בברכה,
בועז ארד
מרכז איין ראנד בישראל
תגובת הפיל' של אין ראנד בישראל 628010
פורומי אורט משתמשים עדיין בעברית ויזואלית?

> כל התומכים בתפישת העולם של אוהד קמין או שותפים לדעותיו אינם אלא אויבים החותרים
> נגד הפילוסופיה האובייקטיביסטית.

עם יחס כזה אני מתחיל להבין איך קרוי קיבל את גישתו לחיים (מה שכן, אני קורא כרגע את טרילוגיית האילומינאטי, ולכן לא בדיוק צופה אובייקטיבי בסוגיה :-).
תגובת הפיל' של אין ראנד בישראל 628011
זה הכל? זהו? שלושה משפטים יבשושיים, "אינו בר סמכא", "בניגוד מוחלט", "אויבים החותרים נגד" בלי פירוט, בלי אידיאולוגיה, בלי להסביר ולבאר ולנמק ולפרט? העם דורש קצת יותר בשר, רבותי. איפה זה ואיפה אותו "To Whom It May Concern" שפורסם ב The Objectivist ב-‏1968?

אמנם שורות הפתיחה מהמסמך ההוא דומות מאד למה שמונח לפנינו עתה (ומן הסתם ל"מכתבים גלויים" רבים אחרים שמלווים תדיר תהליכי מיטוזה של אמבות רעיוניות):

This is to inform my readers and all those interested in Objectivism that Nathaniel Branden and Barbara Branden are no longer associated with this magazine, with me or with my philosophy. I have permanently broken all personal, professional and business association with them, and have withdrawn from them the permission to use my name in connection with their commercial, professional, intellectual or other activities.

I hereby withdraw my endorsement of them and of their future works and activities. I repudiate both of them, totally and permanently, as spokesmen for me or for Objectivism.

אלא שכאן רק התחילה החגיגה האמיתית "The reasons are as follows...." עם עוד כ-‏4000 מלים לתאור החטאים שהובילו לגירושם של שני אלה מגן העדן האובייקטיבי. הולך ופוחת הדור, או אולי ההבדל נעוץ בכך שלמכתב העכשווי לא קדם רומן שהתפוצץ? אתמהה.
תגובת הפיל' של אין ראנד בישראל 670928
היי בועז,
הלינק שבור.
כמו כן לא הבנתי מה הן הטעויות של אוהד קמין בנוגע להבנת הפילוסופיה של איין ראנד.
אשמח להסבר פשוט, ענייני וכמובן רציונלי.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים